"روشنی" خبرداد:

یادمان شهدای محله پشت بازار ساخته می شود

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۲:۵۰:۱۸
کد خبر: ۵۵۴۲۹۱
یادمان شهدای محله پشت بازار ساخته می شود
مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران لرستان درجلسه هماهنگی در خصوص برگزاری یادواره شهدای محله پشت بازار خرم آباد ازنصب یادمان شهدای این محله قدیمی خرم آبادخبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ جلسه هماهنگی در خصوص برگزاری یادواره شهدای محله بزرگ پشت بازار خرم آباد صبح امروز در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با حضور فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد و دست اندرکاران اجرای یادواره  برگزار شد.

مراد روشنی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در این جلسه گفت: تمامی دستگاهها با همه توان باید در این کار خیر همراه باشند و از ظرفیت هنر در معرفی شهدا بهره ببریم و مانند زمان جنگ باید این تفکر هنرمندانه را در بین جوانان و هنرمندان راه اندازی کنیم و در این راه مدیریت زمان خیلی مهم است که شاهد انعکاس این موضوع در سطح جامعه باشیم.

وی افزود: بهتر است در برگزاری یادواره ها تفکر جدیدی را اجرا نمائیم، بعنوان مثال می توان از خاطرات فرماندهان جنگ استفاده کرد بصورتی که رویه کار را هنرمندانه و ملموس تغییر دهد.

بازگیر، فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد نیز در این جلسه تشکر از مجموعه بنیاد شهید جهت همراهی در برگزاری یادواره گفت: در زمان جنگ نیروهای عملیاتی شجاعی برای اطلاعات عملیات شناسایی نیاز بود که رزمندگان محله پشت بازار عضو گردان اخلاص از گردانهای اطلاعات عملیات بودند و بر ما فرض است که یاد و خاطره این عزیزان را در عصر حاضر زنده نگاه داریم و برگزاری یادواره شهدا قدمی کوچک در قدردانی از رشادتهای این دلیرمردان است.

وی گفت: با تعاملی که با شهرداری خرم آباد انجام خواهد گرفت مقرر است تصاویر شهدای پشت بازار را قبل از برگزاری یادواره در سطح محله نصب نماید و نیز یادمانی از این شهیدان را تهیه تا در سالروز عملیات مرصاد از آن رونمایی گردد.

شایان ذکر است محله پشت بازار از محله های قدیمی خرم آباد می باشد که مجموعاً دارای 137 شهید می باشد.

 

نظر شما