رئیس دفتر هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات در آذربایجان غربی

فعالیت‌های انتخاباتی نامزدها و هواداران آنها از چشم شورای نگهبان دور نمی‌ماند

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۲:۵۵:۰۱
کد خبر: ۵۵۴۲۹۷
فعالیت‌های انتخاباتی نامزدها و هواداران آنها از چشم شورای نگهبان دور نمی‌ماند
رئیس دفتر هیئت نظارت و بازرسی انتخابات در آذربایجان غربی : ۱۰ هزار ناظر انتخاباتی در استان سلامت برگزاری انتخابات را تضمین خواهند کرد.

رئیس دفتر هیئت نظارت و بازرسی انتخابات در آذربایجان غربی گفت: ۱۰ هزار ناظر انتخاباتی در استان سلامت برگزاری انتخابات را تضمین خواهند کرد.

قنبر کریم نژاد اظهارداشت: ۱۰ هزار نفر ناظر در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه سالجاری دو هزار و ۶۰۰ شعبه اخذ رای ثابت و سیار شهری و روستایی را تضمین می کنند.

وی ادامه داد: کارگاههای آموزشی این ناظران از ۱۰ اردیبهشت ماه سالجاری به صورت منظم برگزار می شود و تا روز انتخابات این آموزش ها به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

کریم نژاد گفت: در این کارگاهها ناظران انتخاباتی علاوه بر آشنایی با وظایف خود با وظایف اعضای هیئت های اجرایی انتخابات نیز آشنا می شوند، تا نظارت بهتری را بر اجرای درست قوانین انتخاباتی داشته باشند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های انتخاباتی نامزدها و هواداران آنها از چشم شورای نگهبان دور نمی‌ماند، گفت: تحرکات و تخلفات انتخاباتی به موقع رصد و به مراجع ذی‌صلاح گزارش می‌شود.

رئیس دفتر هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات در آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم میهن اسلامی در انتخابات پیش رو یک بار دیگر دشمنان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی را نا امید و توطئه‌های شوم آنان را خنثی خواهد کرد.

 

نظر شما