طی مراسمی با حضور مسئولان؛

از رضا علیپور سریع ترین سنگنورد جهان تقدیر شد

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۲:۵۵:۱۶
کد خبر: ۵۵۴۲۹۸
از رضا علیپور سریع ترین سنگنورد جهان تقدیر شد
طی مراسمی با حضور مسئولان ورزش استان قزوین از رضا علیپور دارنده مدال طلا و رکورددار رقابت های جام جهانی سنگنوردی تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مراسم استقبال و تجلیل از رضا علیپور دارنده مدال طلا و رکورددار رقابت های جام جهانی سنگنوردی با حضور عباس علایی مقدم قائم مقام ومعاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان قزوین، دکتر نکونام رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی و مسئولین استانی در سالن ورزشی شهیدرجایی قزوین برگزار شد.

در این مراسم که با حضور حداکثری جامعه ورزش استان قزوین برگزار شد قائم مقام و معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان قزوین ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند افزود: علیپور با استقامت، استمرار و از خودگذشتگی موفق شد برای ایران و استان قزوین افتخار آفرینی کند که شایسته تقدیر است.

علایی مقدم ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان قزوین علیرغم محدودیت در منابع مالی کمک به 90ملی پوش برای اعزام به مسابقات را در برنامه قرار داده و برهمین اساس از 10ملی پوش برگزیده برای اعزام به رقابت های آسیایی جاکارتا حمایت خواهد کرد.

قائم مقام اداره کل ورزش و جوانان استان افزود: در سال جاری اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان قزوین نسبت به سال های گذشته با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی افزایش قابل توجهی داشته است و برهمین اساس امیدواریم بتوانیم در سال جاری سالن اختصاصی سنگنوردی را در استان افتتاح کنیم.

وی با بیان اینکه استان قزوین از لحاظ زیرساخت های ورزشی نسبت به استان های دیگر ضعیف تر است خاطرنشان کرد: امیدواریم با فراهم کردن امکانات لازم بتوانیم ورزشکاران شایسته و مدال آور را برای مسابقات آسیایی 2018جاکارتا و المپیک 2020توکیو آماده کنیم تا اولین مدال المپیک سنگنوردی تاریخ ایران توسط ورزشکاران شایسته ای مانند رضا علیپور به دست آید.

در ادامه رضا علیپور دارنده مدال طلای رقابت های جام جهانی سنگنوردی و رکورد دار جهان گفت: این قهرمانی هدیه کوچکی برای همه مردم کشورم است و امیدوارم این رکورد در دست ورزشکاران ایرانی باقی بماند.

وی ادامه داد:13 سال برای این رکورد شکنی و قهرمانی تلاش کردم و در این مدت با کمترین امکانات، بدون مربی و سرپرست توانستم با توکل بر خداوند بیشترین عناوین قهرمانی را به دست آورم.

علیپور در پایان ضمن تقدیر و تشکر از والدین و مربیان خود گفت: امیدوارم در مسابقات جام جهانی سوئیس که 2ماه آینده برگزار می شود بتوانم بار دیگر برای کشور و استانم افتخار آفرینی کرده و موفق ظاهر شوم.

در خاتمه این مراسم با حضور مسئولین با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از رضا علیپور بواسطه قهرمانی و رکوردشکنی در مسابقات جام جهانی تقدیر شد.

علیپور2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز