نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

انتخابات ۲۹ اردیبهشت پرشور و دشمن شکن است

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۳:۳۱:۵۱
کد خبر: ۵۵۴۳۳۹
انتخابات ۲۹ اردیبهشت پرشور و دشمن شکن است
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: به فضل خدا حضور گسترده و انقلابی مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه پرشور و دشمن شکن است.

به گزارش خبرگزاری برنا مرکزی ؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز عبادی، سیاسی جمعه در مصلی اراک افزود: مردم شریف ایران اسلامی در روز انتخابات، حماسه عظیمی را خلق می کنند و با حضور حداکثری پای صندوق های رای موجب شادی دوستان و یاس دشمنان می شوند.

وی اظهار کرد: همگان باید از حق رای خود استفاده کنند و در مقابل نیز باید همچون گذشته از وجه، حق الناسی مردم حراست شود.

امام جمعه اراک گفت: همه نامزدها در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا باید در چارچوب شرع و قانون اساسی ادای وظیفه کنند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: با انتخاب اصلح در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و شورای های اسلامی شهر و روستا باید از کیان ملت با رعایت صداقت و درستکاری حراست شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: در زمان انتخابات باید قدردان فرصتی باشیم که قانون در اختیار هر فرد گذاشته و کاندیداها پس از اخذ رای باید پاسخگوی اعتماد مردم باشند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: نباید اجازه داد مسئولیت ها به دست افراد کج سلیقه قرار گیرد و همگان باید به وظیفه قانونی و شرعی خود عمل کنند.

وی بیان کرد: هرکس سکان هدایت کشتی نظام جمهوری اسلامی ایران را برعهده گرفت تعهد کند، به خیرو صلاح ملت، بیاندیشد و برای آبادی ایران سرفراز بکوشد.

امام جمعه اراک گفت: مبنای نظام اسلامی شایسته سالاری است و هرکس بر اساس این شایستگی به مردم خدمت کند، در درگاه رضایت الهی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور، رئیس جمهور 80 میلیون ایرانی است، افزود: باید به دنبال فرد اصلح و شایسته بود و از درجه بندی شهروندان خودداری و از خدمت به مردم غافل نشد.

آیت الله دری نجف آبادی اظهار کرد: از دو قطبی کردن کشور باید پرهیز کرد زیرا ما همه یک ملت واحد هستیم.

وی ادامه داد: با درایت و هوشمندی دستگاه قضایی باید در مقابل فساد ایستاد چرا که فساد اساس و ریشه نظام را مورد هدف قرار می دهد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به حادثه دلخراش کارگران معدن آزاد شهر گلستان افزود: پیشگیری از حوادث دلخراش کشور نیازمند تدبیر است و قوه قضاییه و دولتمردان باید پیگیر این امر باشند.

نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود.

 

نظر شما