سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی :

توجه به رشته تیراندازی در ابعاد همگانی و قهرمانی لازم است

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۳:۲۶:۳۱
کد خبر: ۵۵۴۳۵۱
توجه به رشته تیراندازی در ابعاد همگانی و قهرمانی لازم است
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: توجه به رشته تیراندازی در ابعاد همگانی، قهرمانی و حرفه‌ای لازم و ضروری است.

 به گزارش خبرگزاری برنا مرکزی؛  عابد حقدادی در مجمع انتخابی هیات تیراندازی استان مرکزی با اشاره به توصیه پیامبر اسلام (ص) مبنی بر ترویج رشته تیراندازی اظهار کرد: توجه به این رشته در ابعاد همگانی، قهرمانی و حرفه‌ای لازم است و باید هیات تیراندازی استان در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهد.

وی افزود: تعامل هیات تیراندازی با دستگاه‌های اجرایی همواره خوب بوده و باید این تعامل سازنده‌تر و جدی‌تر از قبل ادامه یابد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی تصریح کرد: تعامل با بخش خصوصی و جذب آن موضوع بسیار مهمی است که باید در تمامی بخش‌های ورزش کشور سرلوحه کار قرار گیرد و این هیات نیز از این قائده مستثنی نیست.

حقدادی گفت: انتظار می‌رود هیات تیراندازی تعامل با بخش خصوصی را جدی گرفته و در این زمینه با جدیت عمل کند.

 وی در ادامه به لزوم حضور بانوان در عرصه تیراندازی اشاره کرد و افزود: باید تلاش کنیم چه در این هیات و چه در سایر هیاتها به بانوان در عرصه‌های مدیریتی و ورزشی بها دهیم.

  سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مسائلی که باید هیات به آن توجه کند توجه به رسانه‌ها، نقطه نظرات آنها و انتقادهایشان به منظور پیشرفت هر چه بیشتر هیات است.

حقدادی به لزوم توجه هیات تیراندازی به شهرستان‌ها نیز تأکید کرد و گفت: همان‌طور که در اداره کل ورزش و جوانان چنین رویه‌ای را در پیش‌ گرفته‌ایم در هیاتها نیز نیازمند توجه ویژه به هیاتهای شهرستان‌ها به منظور گسترش هرچه بیشتر این رشته هستیم.

در این مجمع  غلامرضا کریمی به مدت چهار سال رئیس هیات تیراندازی استان مرکزی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز