با کسب برتری قاطعانه مقابل شیمیدر:

شهرداری اراک به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال صعود کرد

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۳:۳۰:۱۱
کد خبر: ۵۵۴۳۵۶
شهرداری اراک به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال صعود کرد
تیم بسکتبال شهرداری اراک به جمع ۴ تیم برتر رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال کشور راه یافت.

به گزارش خبرگزاری  برنا مرکزی ؛  نماینده لیگ برتری بسکتبال استان مرکزی در پنجمین دیدار مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ برتر از ساعت ۱۶ امروز در سالن امام خمینی (ره) اراک به مصاف شیمیدر تهران رفت و در پایان موفق شد با کسب برتری ۷۵ بر ۶۰ در این بازی در مجموع سه بر دو بر حریف خود غلبه کرده و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

شاگردان محمد کسایی پور از همان کوارتر نخست از حریف خود پیش افتادند و در ادامه هرچه از زمان مسابقه گذشت، اختلاف دو تیم بیشتر شد.

در کوارتر نخست شهرداری ۲۰ بر ۱۷ مقابل شیمیدر به برتری رسید.

در کوارتر دوم شهرداری توانست برتری خود را بیش‌ازپیش بر حریف دیکته کند تا با اختلاف بیشتری به رختکن برود، به‌طوری‌که در پایان نیمه نخست اراکی‌ها با برتری ۱۲ امتیازی نسبت به حریف خود و با حساب ۳۶ بر ۲۴ زمین مسابقه را ترک کردند.

روند برتری شهرداری در نیمه دوم نیز ادامه داشت و هرچه از کوارترسوم گذشت اختلاف بیشتر و بیشتر شد تا در پایان کوارتر سوم فاصله دو تیم به ۲۲ برسد.

۵۹ امتیاز شهرداری در برابر ۳۷ امتیاز حریف برتری شهرداری در این مسابقه را در پایان همان وقت سوم تا حدود بسیاری تضمین می‌کرد.

کوارتر چهارم تنها کوارتر این مسابقه بود که شیمیدریها توانستند امتیازات بیشتری نسبت به شهرداری کسب کنند، اما اختلاف امتیازی بالا در کوارترهای قبل کار دست آنها داد تا در پایان ۷۵ بر ۶۰ مغلوب شهرداری شوند.

بدین ترتیب شهرداری اراک توانست در نزدیک‌ترین دیدار این مرحله سه بر دو از سد حریف خود بگذرد و به مرحله نیمه‌نهایی برسد.

شهرداری در مرحله نیمه‌نهایی باید در دیداری دشوار با پتروشیمی بندر امام دیدار کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز