با شرکت ۱۵۰ کشتی گیر :

مسابقات کشتی پهلوانی نوجوانان وجوانان استان با معرفی تیم های برتر به پایان رسید

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۳:۳۳:۲۵
کد خبر: ۵۵۴۳۶۳
مسابقات کشتی پهلوانی  نوجوانان وجوانان استان با معرفی تیم های برتر به پایان رسید
مسابقات قهرمانی کشتی پهلوانی نوجوانان و جوانان استان مرکزی که در اراک جریان داشت با قهرمانی تیم شهید حمزه اراک پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا مرکزی؛  مسابقات کشتی پهلوانی نوجوانان و جوانان استان مرکزی روز جمعه با شرکت ۱۵۰ کشتی گیر با شرکت تیم هایی از دلیجان، شازند، اراک، محلات، ساوه، هیات روستایی و عشایری، خمین و حصار شازند در اراک برگزار شد.

در این مسابقات در رده نوجوانان طی پنج دور و انجام ۷۰ کشتی در وزن ۵۰ کیلوگرم یونس رضایی از دلیجان، وزن ۶۰ کیلوگرم فرشید رضایی(آزاد)، وزن ۷۰ کیلوگرم امیررضا بیگلری(آزاد)، ۸۰ کیلوگرم محمد مهدی بدخشان از شهید حمزه اراک و به اضافه ۸۰ کیلوگرم علی جعفری (آزاد) به ترتیب مقام های نخست را کسب کردند.

در رده سنی جوانان هم پس از انجام ۸۶ کشتی طی پنج دور، در وزن ۶۰ کیلوگرم محسن راستگردانی از شهید حمزه اراک، ۷۰ کیلوگرم مسعود محمدی از شهید حمزه، ۸۰ کیلوگرم کیانوش محمدی از شهید حمزه، ۹۰ کیلوگرم محمد صمدی از تختی اراک، ۱۰۰کیلوگرم وحید آصفی از پنجم مرداد اراک و به اضافه ۱۰۰کیلوگرم علی رضا یونسی از ساوه مقام های نخست را به دست آوردند.

در رده بندی تیمی هم، تیم شهید حمزه اراک با کسب ۶۵ امتیاز بر سکوی نخست ایستاد، تختی اراک با ۴۵امتیاز نایب قهرمان شد و پنجم مرداد اراک با ۴۲ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

گفتنی است ۱۴ داور، قضاوت این مسابقات را بر عهده داشتند

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز