با تجلیل از ۳۶۴ معلم منتخب:

همایش گرامیداشت مقام معلم در اردبیل برگزار شد

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۴:۱۹:۵۶
کد خبر: ۵۵۴۴۱۸
همایش گرامیداشت مقام معلم در اردبیل برگزار شد
همایش گرامیداشت مقام معلم با تجلیل از ۳۶۴ معلم منتخب استان در سالن ولایت اردبیل برگزار شد

به گزارش برنا، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اردبیل ظهر شنبه در همایش تجلیل و گرامیداشت مقام معلم در اردبیل تصریح کرد:در سال تحصیلی گذشته تحولات شاخصی در آموزش‌وپرورش استان شاهد بودیم از جمله اینکه ۴۰۰ مدرسه با ارزش ۲۴ میلیارد تومان احداث شد.

احمد ناصری افزود: علاوه بر این تجهیزات گرمایشی ۱۰۰ مدرسه به مبلغ چهار میلیارد تومان نیز استانداردسازی شد و در قالب کاروان امید هفت میلیارد تومان تجهیزات خریداری شده و در اختیار مدارس قرار گرفت.

وی با اشاره به رشد ۵۰ درصدی کمک‌های اولیا به مدارس استان متذکر شد: با فرهنگ‌سازی مناسب مشارکت عمومی مردم به آموزش‌وپرورش بهبود یافته است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان به تحقق ۹۶.۲ درصدی درآمد پیش بینی شده سال گذشته اشاره کرد و بیان داشت: علاوه بر این خیرین نیز احداث فضاهای آموزشی را متعهد شده‌اند.

ناصری توسعه مراکز رفاهی اردبیل، سرعین، خلخال، گرمی و بیله سوار و ساخت مراکز درمانی در اردبیل، پارس‌آباد و مشگین شهر را از دیگر اقدامات سال گذشته دانست و گفت: علاوه بر این مرکز اسکان بیماران صعب‌العلاج فرهنگی در اردبیل تجهیز شده است.

وی به احداث دو مرکز ثابت پذیرش مهمانان فرهنگی اشاره و تصریح کرد: دو مرکز ثابت اصلاح اوراق امتحانی و بهبود فضاهای ورزشی از دیگر اقدامات است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان با اشاره به راه‌اندازی موزه آموزش‌وپرورش اضافه کرد: ۸۰۰ سند برای نمایش در این موزه آماده‌سازی شده است.

به گفته ناصری برای ترمیم و تقویت برنامه‌های آموزشی بنیاد علمی و فرهنگی علوی به میزان یک میلیارد تومان در استان اجرای برنامه دارد.

وی افزود: در حمایت از معلمان نیز بخش قابل توجهی از مطالبات از جمله پاداش سال‌های ۹۴ و ۹۵ پرداخت شده و تا اواخر امسال یا سال آینده نظام رتبه‌بندی معلمان استان نیز عملیاتی می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز