با حضور وزیر بهداشت

افتتاح بزرگترین بیمارستان خیریه کشور در ارومیه

۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۰:۲۵:۱۴
کد خبر: ۵۵۴۵۴۳
افتتاح بزرگترین بیمارستان خیریه کشور در ارومیه
بیمارستان امید، بزرگترین بیمارستان خیریه کشور در ارومیه با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسید.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، بیمارستان خیریه امید ارومیه عصر با حضور حسن قاضی زاده هاشمی به بهره برداری رسید.

اجرای قانون مصوب تسهیل شرایط خیریه ها بعد از ۳۲ سال در دولت روحانی

در آئین افتتاح این بیمارستان، سید محمدهادی ایازی قائم مقام وزیر در حوزه مشارکت های اجتماعی با اعلام تشکیل شبکه ای متشکل از ۶۴ خیریه مرتبط با بیماری سرطان در کشور گفت: وزارت بهداشت دولت یازدهم سرانجام توانست قانون مصول سال ۶۴ مبنی بر حمایت از خیریه ها و تسهیل شرایط برای آنان با ایجاد بنیاد به اجرا دراورد که یکی از مهمترین عملکردها در حوزه سلامت بوده است.

وی افزود: باید سعی کنیم در حوزه سلامت نقشی نظارتی داشته باشیم تا بتوانیم از نقش پررنگ بخش خصوصی که توانستند در سال ۹۵ بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد تومان در بخش زیرساخت سلامت توسط خیریه ها کمک کنند بصورت بهینه استفاده کنیم.

بیمارستان امید اولین واحد پرتودرمانی استان را دایر کرده است

جواد خشابی رئیس هیئت مدیره بیمارستان و انجمن خیریه امید با اشاره به سابقه ۲۷ ساله انجمن گفت: باید از تلاش های خیرین که در این مدت برای کمک به تجهیز بیمارستان پیشگام شدند و هیئت مدیره یکدلی که توانستند اولین واحد پرتودرمانی استان را در این بیمارستان دایر کنند تشکر کنیم.

وی افزود: این بیمارستان در مساحتی بالغ بر ۱۴هزار مترمربع و با موضوع جنرال گرایش سرطان احداث شده و هم اکنون برای کمک به بیماران مبتلا به سرطان آماده پذیرش است.

احداث بیمارستان امید یک کار فاخر در عرصه سلامت کشور است

حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت هم با تقدیر از تلاش خیران و تلاشگران بیمارستان امید گفت: ایجاد یک چنین مجموعه فاخر و ماندگار در استان آذربایجان غربی و کشور که یک ایثار است باید مورد تقدیر واقع شود.

وی افزود: احداث این بیمارستان و تلاشی که مجموعه آن دارند یقینا یک کار خیرخواهانه ای است که باید به آن ارج بنهیم.

وزیر بهداشت و درمان تصریح کرد: هم اکنون در کشور ۱۲۰هزار تخت بیمارستان فعال است که تنها ۱۵هزار عدد آن مربوط به بخش خصوصی است و باید طی ۱۰ سال آینده نزدیک به ۳۰هزار تخت دیگر با همکاری و تسهیلات دولت و مجلس و ورود بخش خصوصی ایجاد شود.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: از ابتدا حضورم در دولت یکی از دغدغه هایم توجه و بهبود شاخص سلامت در استان آذربایجان غربی را داشتم که خوشبختانه با همکاری مسئولان استانی توانستیم این دغدغه را بهبود ببخشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز