افتتاح طرح توسعه بیمارستان بوکان بعد از ۸ سال آغاز عملیات اجرایی

۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۵۴۵۴۷
افتتاح طرح توسعه بیمارستان بوکان بعد از ۸ سال آغاز عملیات اجرایی
هشت سال بعد از آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه بیمارستان بوکان، این پروژه توسط وزیر بهداشت در روز شنبه (16 اردیبهشت ماه) به بهره برداری رسید.
به گزارش برنا آذربایجان غربی، بعد از ظهر روز شنبه (16 اردیبهشت ماه) با حضور سیدحسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طرح توسعه بیمارستان بوکان افتتاح شد.

با افتتاح این طرح که عملیات اجرایی آن از سال 1387 شروع شد، 138 تخت فعال به تختهای بیمارستان بوکان اضافه شد و تعداد تختهاicu  این بیمارستان از هشت تخت به   40 تخت افزایش پیدا کرده است.

«جمال خسروی» فرماندار شهرستان بوکان در مراسم دیدار مردم بوکان با وزیر بهداشت و درمان که در سالن سیمرغ برگزار شد، گفت: با افتتاح این پروژه به ازای هر یک هزار نفر یک تخت در بوکان خواهیم داشت و به این ترتیب بوکان به استانداردهای بین المللی نزدیک شده است.

«داریوش نصر» مدیر کل راه و شهرسازی استان آذربایجان  غربی نیز در این مراسم گفت:برای ساخت توسعه بیمارستان بوکان 11میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است و این پروژه در زمینی به مساحت 25 هزار و 336 مترمربع و با زیربنای هفت هزار و 986 مترمربع در 2 طبقه اجرا شده است. شامل بخش های درمانگاه، جراحی زنان و مردان، مراقبت های ویژه، آزمایشگاه، رادیولوژی، رادیوگرافی، ام.آر.آی، سی.تی.اسکن، سی.سی.یو، آی.سی.یو، داروخانه و دیگر بخش های بیمارستانی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز