پیام فرماندارآبدانان به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۷:۵۶:۰۶
کد خبر: ۵۵۹۵۹۶
پیام فرماندارآبدانان به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی
مجید عسگری فرماندار شهرستان آبدانان با صدور پیامی فرا رسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت. متن پیام تبریک بدین شرح است:

به گزارش برنا-ایلام-متن پیام تبریک بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روابط عمومی آئینه تمام نمای مراکز، سازمان‌ها و نهادهای مختلف است که با هدف بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به مردم و ارتقای سطح ارتباطات با بخش های مختلف یک جامعه، ایجاد شده است.

اگر ارتباطات معقول و منطقی بر اساس ارزش‌های جامعه پی‌ریزی و بنا گردد، عمده‌ترین عامل توسعه انسانی است. روابط عمومی با تلاشی آگاهانه موجب خلق جامعه‌ای انسانی‌تر بر مبنای همیاری گسترده‌تر و گسترش‌دهنده‌ی ژرفای معنای عمیق انسانی است.

از تمامی مدیران و مسئولین سازمان ها و ادارات اعم از دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها، بانک ها و شهرداری ها انتظار می رود با برنامه ریزی و حمایت عملی، تقویت و ارتقای روابط عمومی ها را جدی بگیرند و این ظرفیت کلیدی و اثر بخش را در تبیین خدمات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست ها و اقدامات دولت تدبیر و امید را بیش از گذشته فعال کنند.

اینجانب به نوبه خود فرارسیدن 27 اردیبهشت ماه؛ روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی بویژه به جامعه خدوم و پرتلاش مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های دولتی، نهادهای عمومی و غیردولتی تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون این عزیزان را از درگاه ایزد متعال مسئالت می نمایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز