با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین؛

بازیگاه تخصصی خانه شادی در قزوین افتتاح شد

۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۱:۱۵:۰۵
کد خبر: ۵۵۹۷۶۰
بازیگاه تخصصی خانه شادی در قزوین افتتاح شد
بازیگاه تخصصی پرورش استعدادهای کودکان خانه شادی با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشیی شهرداری قزوین با حضور جمعی از اعضای شورای شهر و مسوولان استانی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مراسم افتتاح و بهره برداری از بازیگاه تخصصی پرورش استعدادهای کودکان خانه شادی که با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین احداث شده با حضور جمعی از اعضای شورای شهر و مسوولان استانی برگزار شد.

سعید وزیری نژاد مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در این مراسم گفت: بازیگاه تخصصی پرورش استعدادهای کودکان خانه شادی با سرمایه گذاری بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر 500میلیون تومان در سه  طبقه در  وسعت 800متر مربع افتتاح شد.

وزیری نژاد افزود: آشنایی با مشاغل مختلف، آموزش های شهروندی، فرهنگ ترافیک و... از جمله آموزش هایی است که توسط کادر مجرب  در این بازیگاه به کودکان ارایه می شود.

وی اظهار کرد: راه اندازی بازیگاه تخصصی پرورش استعدادهای کودکان خانه شادی موجب اشتغال‌زایی 30نفر به طور مستقیم شده است که این امر در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بسیار ارزشمند است.

وزیری نژاد خاطرنشان کرد: سیاست شهرداری قزوین توسعه چنین مراکزی با کمک بخش خصوصی است که امیدواریم با همین استراتژی کمبود مراکز آموزشی، تفریحی و فرهنگی شهر قزوین را بتوانیم جبران کنیم.

این مسوول افزود: آشنایی شهروندان با مبانی حقوق شهروندی یکی از مهم‌ترین اهداف شورای شهر و شهرداری قزوین است که باید به‌منظور تحقق این هدف نسبت به ارایه آموزش‌های لازم به شهروندان از سنین کودکی اقدام کنیم که یکی از این اقدامات راه‌اندازی بازیگاه است.

وی ادامه داد: این مراکز با بهره‌گیری از توان کودکان و با استفاده از امکانات، تجهیزات، اسباب‌بازی هایی هدفمند و فضاهای خاص به‌منظور استعدادیابی و پرورش استعداد کودکان راه‌اندازی شده است.

 مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اذعان کرد: شهرداری حامی اجرای طرح های متنوع در راستای تحقق اهداف فرهنگی و برون سپاری مراکز و شهرداری پذیرای شهروندانی است که دارای زیرساخت های لازم برای راه اندازی مراکز مختلف هستند.

وزیری نژاد اظهار کرد: آموزش در زمینه های مختلف از جمله مهارت های زندگی و مباحث حقوق شهروندی باید از کودکی برای شهروندان آموزش و برای کودکان نهادینه شود و بازی های این بازیگاه ها متناسب با هیجانات درونی کودکان عصر حاضر ساخته و به آموزش همه مباحث مربوطه پرداخته شده است.

بازیگاه2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز