کاراندیش:

حمایت از طرح های فرهنگی و هنری فاخر/ارتقاء بیشتر فعالیت های فرهنگی ، هنری و قرآنی

۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۱:۵۶:۲۹
کد خبر: ۵۵۹۸۱۴
حمایت از طرح های فرهنگی و هنری فاخر/ارتقاء بیشتر فعالیت های فرهنگی ، هنری و قرآنی
جلسه ی شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با حضور معاونت توسعه مدیرت و منابع وزارت و هیات همراه برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ، علی اصغر کار اندیش، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جلسه ، گفت : در طول سه سال و نیم گذشته به تمام استان های کشور سفر کرده و از نزدیک به بررسی مشکلات و نواقص حوزه های مرتبط پرداخته ایم که خوشبختانه می توان از این مشاهدات عینی در جهت تصمیم سازی درست بهره گرفت . 

وی افزود : خوشبختانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توانست در شرایطی که کشور و دولت با کمبود اعتبار و بودجه مواجه بود، اعتبارات خود را دو برابر کرده و از تمام ظرفیت های قانونی موجود در جهت ارتقاء بیشتر فعالیت های فرهنگی ، هنری و قرآنی بهره گیرد.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز داشت : حقوق کارکنان رسمی و پیمانی در سال ١٣٩٥ نسبت به سال ١٣٩١ افزایش سه برابری داشته و توانسته ایم حقوق نیروهای قراردادی را نیز تا دو و نیم برابر افزایش دهیم .

کار اندیش  تصریح کرد : خوشبختانه دولت در خصوص افزایش ٣٠ در صدی حقوق نیروهای قراردادی شاغل در دستگاه ها ی دولتی تصمیمات خوبی اتخاذ کرده که می تواند پاسخگوی بسیاری از نیازهای آنان باشد . 

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه بیان داشت : در جهت بالا بردن توان مالی صندوق قرض الحسنه کارکنان اداره کل مبلغ ٢٠ میلیون تومان به این صندوق اختصاص خواهد یافت و در جهت رفع مشکلا بیمه ی تکمیلی کارکنان نیز ، این معاونت پرداخت ٥٠ درصد از سهم کارمند را تقبل خواهد کرد . 

وی افزود : خوشبختانه امکانات و فضاهای رفاهی ، سیاحتی و زیارتی بسیار خوبی برای مجموعه ی کارکنان وزارت در سطح کشور وجود دارد و همکاران می توانند از ظرفیت این اماکن بهره ی لازم را ببرند.

کار اندیش خاطر نشان ساخت : هنرمندان و همکارانی که از بیماری های خاص رنج می برند مورد حمایت قرار گرفته و می توانند از مساعدت و کمک های وزارت در جهت بهبود وضعیت خود بهره گیرند ، همچنین همکارانی که فرزندانشان در مدارس تیز هوشان مشغول به تحصیل هستند نیز می توانند در زمینه ی پرداخت شهریه از مساعدت های وزارتی استفاده کنند .

معاون وزیر ارشاد در پایان تصریح کرد : حمایت از طرح های فرهنگی و هنری فاخر همکاران ، دیگر اقدامی است که معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت در خصوص آن اقدام کرده است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز