"بازوند" دردیداربا معاون وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی مطرح کرد:

لزوم بهره برداری سریع پروژه ی تالار مرکزی خرم آباد

۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۲:۰۶:۰۵
کد خبر: ۵۵۹۸۲۳
لزوم بهره برداری سریع پروژه ی تالار مرکزی خرم آباد
در جریان دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با استاندار لرستان ، مشکلات و معضلات پیش روی پروژه ی تالار مرکزی خرم آباد بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ، کاراندیش و هیات همراه ، در دیدار با بازوند ، استاندار لرستان ، در خصوص پروژه های نیمه تمام عمرانی فرهنگی و هنری به خصوص پروژه ی تالار مرکزی خرم آباد بحث و تبادل نظر و برای رفع مشکلات و معضلات پیش روی این پروژه ها تصمیماتی اتخاذ شد.

بازوند در این دیدار ضمن اشاره به لزوم بهره برداری سریع پروژه ی تالار مرکزی خرم آباد ، گفت : متاسفانه سالن ها و تالارهای موجود در خرم آباد نمی تواند پاسخگویی نیازهای مرکز استان باشد و لازم است که پروژه ی تالار مرکزی هر چه سریع تر به بهره برداری رسیده و در جهت میزبانی از رویداد های بزرگ فرهنگی و هنری از آن استفاده شود . 

وی افزود : به نظر می رسد پیمانکار کنونی قادر نیست پروژه را به اتمام برساند و نیاز است وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با برگزاری یک مناقصه ی محدود ، پیمانکار را تغییر دهد.

 

استاندار لرستان تصریح کرد :  در صورت موافقت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با رایزنی و پیگیری  ، می توان زمینه ی تخصیص وام های بانکی به این پروژه را فراهم آورد تا اعتبارات لازم در اختیار پیمانکار قرار گیرد.

در این جلسه ، علی اصغر کار اندیش ، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های مستمر استاندار لرستان در جهت رفع مشکلات پروژه های نیمه تمام عمرانی در استان ، گفت : وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به موضوع رفع مشکلات و موانع پیش روی پروژه های عمرانی فرهنگی و هنری استانها  نگاه ویژه ای دارد اما لازم است که علاوه بر تلاش های وزارتخانه ،مسئولین ارشد استان های کشور نیز پای کار آمده و همکاری لازم را با مجریان داشته باشند .

 

در ادامه ی این جلسه ، حاضرین به بررسی وضعیت سایر پروژه های عمرانی فرهنگی و هنری استان از جمله موزه ی ملی ، کتابخانه های عمومی خرم آباد و بروجرد ، هنرستان هنر های زیبای خرم آباد ، تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد ، تجهیز مجتمع های فرهنگی و هنری شهرستان های ازنا ، الشتر ، دورود و ساخت ، تکمیل و تجهیز مجتمع شهرستان  دوره چگنی و... پرداختند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز