به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی:

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی روز روابط عمومی را تبریک گفت

۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۲:۳۴:۲۸
کد خبر: ۵۵۹۸۵۶
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی روز روابط عمومی را تبریک گفت
پیام تبریک سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی

به گزارش خبرگزاری برنا مرکزی ؛ عابد حقدادی در پیام خود آورده است :بیست وهفتم اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی است تا نقش و جایگاه این هنر فن را به عنوان هنرهشتم یادآورشویم ودست آوردهای تلاشگران خانواده بزرگ روابط عمومی را ارج نهیم.

امروزه نقش روابط عمومی درتصمیمات استراتژیک سازمان، نقشی موثرقلمداد می‌شود و جایگاه روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی بر مبنای حرکت‌های علمی و حرفه‌ای از مشخصه‌های جدید روابط عمومی درعصر ارتباطات است .

روابط عمومی سرچشمه زلال اطلاعات و ارتباطات است که امروزه نقش بسیار مهمی در تنویر افکار عمومی و هدایت و راهبرد جریان های کارآمد و مؤثر فکری در بالا بردن سطح اطلاعات و آگاهی های جوامع دارد که می توانند نقش مهمی در توسعه ورزش و مباحث جوانان ایفا کنند.

امید است دست اندرکاران تلاشگر و توانمند این حوزه با استعانت از پروردگار متعال، جهت تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و همگام با دولت تدبیر و امید توشه‌ای پربار برای حرکت آگاهانه در مسیر پیشرفت ، تعالی و رفاه جامعه اسلامی برگیرند .

اینجانب هفته ارتباطات و روابط عمومی را صمیمانه به تمامی دست اندرکاران صدیق و سختکوش حوزه روابط عمومی تبریک و تهنیت می‌گویم و برای آنان در این مسیر دشوار، حساس و مسئولیت آفرین آرزوی توفیق روز افزون دارم

 

نظر شما