تاجگردون در جمع مردم دهدشت

محرومیت زدایی یکی از اولویت‌ها اصلی دولت تدبیرو امید است

۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۳:۰۸:۴۲
کد خبر: ۵۵۹۸۹۱
محرومیت زدایی یکی از اولویت‌ها اصلی دولت تدبیرو امید است
حامیان حجت الاسلام حسن روحانی در دهدشت در جریان همایش بزرگ برای روحانی سنگ تمام گذاشتند .

به گزارش خبرگزاری برنا از دهدشت؛غلام رضا تاجگردون سه َشنبه شب در جمع بی نظیر حامیان حجت الاسلام حسن روحانی؛ نامزد ریاست جمهوری در دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: ایران در چهارسال آینده به شخصیتی با پیشنیه درخشان دیپلماتیک نیاز دارد.

وی بیان کرد: نیاز است مردم با موشکافی و تحلیل‌های درست نسبت به انتخاب رئیس جمهور برای داشتن آینده‌ای روبه رشد عمل کنند.

تاجگردون با اشاره به وضعیت نامناسب کشور در دوره هشت ساله دولت های نهم و دهم بیان کرد: مردم ایران می توانند با تدبیر لازم در انتخاب رئیس جمهور نسبت به توسعه ایران مشارکت داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد مثبت چهارساله دولت تدبیر و امید در همه زمینه‌ها گفت: این دولت در چهار سال گذشته مسیر توسعه ایران را هموارتر کرد.

تاجگردون تصریح کرد: دولت تدبیر و امید در چهار سال گذشته با برنامه ریزی‌های عملیاتی زمینه توسعه همه جانبه ایران اسلامی را برای چهار سال آینده فراهم کرده است.وی با اشاره به اینکه مسئولان دولت نهم و دهم اقتصاد ایران را به نقطه بحرانی رسانده بودند افزود: فرصت های زیادی در آن دولت از سوی متولیان ازبین رفت.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به راه اندازی پروژه‌های بزرگی از جمله گازرسانی به بخش‌های قلعه رئیسی و دیشموک و تخصیص آب از سد کوثر به چهار شهر سوق، دهدشت، چرام و لنده در دولت یازدهم در کهگیلویه اظهار کرد: محرومیت زدایی یکی از اولویت‌ها اصلی دولت تدبیرو امید است که باید مرد به این اصل آگاه باشند.

 

نظر شما