نایب رییس سابق مجلس :

زندگی مرحوم آیت الله باریک بین در خدمت به اسلام گذشت

۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۳:۲۴:۲۸
کد خبر: ۵۵۹۸۹۶
زندگی مرحوم آیت الله باریک بین در خدمت به اسلام گذشت
نایب رییس سابق مجلس گفت: سراسر زندگی مرحوم آیت الله باریک بین درخدمت به اسلام، نظام اسلامی و حوزه‌های علمیه گذشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن ابوترابی فرد در مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله باریک بین که ازسوی مدیریت حوزه علمیه قزوین در مسجد شیخ الاسلام برگزار شد، اظهار کرد: حضور پرشور و به یاد ماندنی مردم استان در مراسم تشییع این عالم پارسا نشان دهنده آن است که این شخصیت در قلوب مردم بوده است و سراسر زندگی مرحوم آیت الله باریک بین درخدمت به اسلام، نظام اسلامی و حوزه‌های علمیه گذشت.

وی افزود: آیت الله باریک بین در اوج نهضت انقلاب اسلامی با همراهی مردم و علما نقش تاثیرگذاری در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد با اشاره به اینکه  آیت الله باریک بین مورد علاقه رهبری معظم انقلاب اسلامی بود، ادامه داد: آیت الله باریک بین در دوران دفاع مقدس و در همه عرصه‌های مختلف این نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش اثرگذاری داشته و همیشه در مسیر ولایت بود.

وی تصریح کرد: حوزه علمیه قزوین یکی از یاران و ارادتمندان به امام(ره) و مقام معظم رهبری را از دست داده است و این عالم انقلابی، مردمی و ساده زیست بود و همیشه تاکید داشت که سعی کنید در زندگی ساده زیست و به فکر محرومان جامعه باشید.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد با اشاره به اینکه سراسر زندگی مرحوم آیت الله باریک بین درخدمت به اسلام، نظام اسلامی و حوزه‌های علمیه گذشت، اضافه کرد: آیت الله باریک بین توانست با همراهی مرحوم آیت الله شالی، مدارس علمیه قزوین را احیا کند، لذا طلاب واساتید باید قدردان این عالم برجسته و انقلابی باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز