رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل:

جشنواره استانی شعر عفاف و حجاب در اردبیل برگزار می‌شود

۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۴:۱۰:۰۵
کد خبر: ۵۵۹۹۳۴
جشنواره استانی شعر عفاف و حجاب در اردبیل برگزار می‌شود
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: برای نخستین بار جشنواره استانی شعر عفاف و حجاب در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش برنا، عظیم دشتی صبح امروز در جلسه انجمن شعر سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل اظهار داشت: حجاب و عفاف یکی از ابزاری‌های مهم در تقویت بنیان خانواده و عامل مهم در تعالی رشد و پویایی یک خانواده محسوب می‌شود و خانواده را از نابودی و انحطاط نجات می‌دهد.

وی افزود: حجاب و عفاف علاوه بر اینکه در  تقویت بنیان خانواده و سالم‌سازی محیط خانواده تاثیرگذار بوده می‌تواند در  محیط اجتماعی به کمک جامعه سالم و عاری از هرگونه آسیب‌های اجتماعی بیاید و جامعه را از ناپاکی و ناهنجاری‌ها نجات دهد.

دشتی گفت: با در نظر گرفتن اهمیت و جایگاه حجاب و عفاف در محیط خانواده و محیط اجتماعی, ترویج این فرضیه مهم در جامعه یکی از وظایف مهم متولیان فرهنگ است که سازمان بسیج هنرمندان استان به همین منظور جشنواره استانی شعر عفاف و حجاب را برگزار می‌کند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل بیان کرد: نخستین جشنواره شعر عفاف و حجاب  با  محورهای موضوعی, حجاب و عفاف فضایل اخلاقی, حجاب و عفاف منزلت یک زنان مسلمان, حجاب و عفاف سیره ائمه اطهار(ع), حجاب و عفاف انقلاب اسلامی, حجاب و عفاف تهاجم فرهنگی و حجاب و عفاف محیط سالم برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این جشنواره مختص زنان شاعره استان است و شعرای دیگر نمی‌توانند در جشنواره شرکت کنند و هر شاعره می‌تواند با حداکثر 4 اثر در جشنواره شرکت کند.

دشتی گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره همزمان با هفته عفاف و حجاب برگزار خواهد شد بنابراین علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره تا 31 خرداد ماه امسال فرصت دارند که آثار خود را از طریق پست الکترونیک m.khabarha@gmail.com و یا به دفتر انجمن شعر بسیج ارسال کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز