مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران قزوین:

خاطرات آیت‌ الله باریک‌ بین جمع‌ آوری می‌شود

۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۴:۴۹:۴۰
کد خبر: ۵۵۹۹۶۲
خاطرات آیت‌ الله باریک‌ بین جمع‌ آوری می‌شود
مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران قزوین گفت:خاطرات والدین شهدا و ایثارگران در رابطه با آیت‌ الله باریک‌ بین، نماینده‌‌ سابق رهبری و امام جمعه‌ قزوین به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین جمع‌آوری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اظهارکرد: آیت‌ الله باریک‌ بین پدر معنوی خانواده‌ های معظم شهدا و ایثارگران بوده و در طول دفاع مقدس با حضور در تشییع پیکر پاک شهیدان و در بیت خانواده شهدا همواره مروج آرامش و امید در بین این خانواده‌ ها بود و به همین دلیل هم خاطرات این بزرگمرد جمع‌ آوری می‌شود.

وی اذعان کرد: مجموعه‌ خاطراتی که خانواده شهدا و جانبازان در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن از آیت‌ الله باریک‌ بین نماینده‌‌ سابق رهبری و امام جمعه‌ی قزوین دارند، به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین جمع‌ آوری می‌ شود.

حقایق‌ پور افزود: با توجه به اینکه در طول دفاع مقدس آیت‌ الله باریک‌ بین حضور گسترده و تاثیرگذاری در مراسم و برنامه‌ های مرتبط با شهدا و جانبازان به ویژه بازماندگان آنها داشته، خاطرات زیادی در بین جامعه هدف وجود دارد که با جمع‌ آوری و انتشار این خاطرات نقش بی‌بدیل و ارزشمند ایشان ثبت خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین خاطرنشان کرد: مجموعه‌ این خاطرات در قالب کتابی به نام نماد ایثار همزمان با هفته دفاع مقدس سال جاری منتشر و در دسترس عموم مردم قرار خواهد گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز