نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان:

انتخابات با همه زیبایی‌های آن نباید جولانگاه بداخلاقی، افتراق و سوء ظن شود

۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۴:۵۳:۳۷
کد خبر: ۵۵۹۹۶۷
انتخابات با همه زیبایی‌های آن نباید جولانگاه بداخلاقی، افتراق و سوء ظن شود
نماینده مجلس خبرگان رهبری ضمن دعوت از آحاد ملت برای شرکت در انتخابات گفت: به حول و قوه خداوند، ملت رشید ایران اسلامی در پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و مراجع عظام تقلید با حضور حماسی و آگاهانه خود در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا،تداوم حرکت در مسیر عزت خواهی، استقلال خواهی، خنثی سازی توطئه‌ها و تعیین سرنوشت میهن اسلامی را تضمین خواهند نمود.
 
به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، آیت‌الله احمد مبلغی در پیامی خاطرنشان کرد: روشن است که نفس پرداختن و حضور یافتن در انتخابات، شاخصه‌ای مهم و معنادار برای بلوغ، حیات و نشاط اجتماعی یک ملت است و وزن، ارزش و اصالت آن ملت را به نمایش می‌گذارد.
وی ادامه داد: انتخابات همواره و به ویژه در شرایط حساس- کارکردهای مهم و بازتاب‌های گسترده‌ای را در پی دارد که این کارکردها و بازتاب‌ها گاه، راه به درازمدت می‌برند و بر مسیر حرکت در آینده، سایه تأثیرگذار پهن می‌کنند.
آیت‌الله مبلغی یادآور شد: اگر خدای نخواسته انتخابات با همه زیبایی‌ها و اصالت‌های آن، جولانگاهی هر چند در حدودی و سطوحی و از هر طرف، برای بداخلاقی، نشر سوءظن و افتراق و اختلاف بخش‌های مردمی در قبال هم قرار گیرد، گناه بزرگی است که همگان از آن بر حذر باشیم.
استاد برجسته حوزه علمیه قم در این پیام اظهار داشت: باید همه، مسئولانه در جهت تعمیق انسجام ملی ایران اسلامی و نمایش قدرت و اصالت جمهوری اسلامی در برابر چشمان متمرکز و خیره شده جهانیان بر ما، انتخاباتی با شکوه را در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت‌ماه رقم بزنیم.
 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز