طی حکمی از سوی رئیس کانون ایلات و عشایر حزب اعتدال و توسعه استان تهران:

مشاور رسانه‌ای حزب اعتدال و توسعه عشایر استان تهران منصوب شد

۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۵:۲۴:۰۹
کد خبر: ۵۵۹۹۸۴
مشاور رسانه‌ای حزب اعتدال و توسعه عشایر استان تهران منصوب شد
طی حکمی از سوی رئیس کانون ایلات و عشایر حزب اعتدال و توسعه استان تهران، امین ساکی به عنوان مشاور رسانه‌ای این تشکیلات در دوازدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، طی حکمی از سوی رئیس کانون ایلات و عشایر حزب اعتدال و توسعه استان تهران، امین ساکی به عنوان مشاور رسانه‌ای این تشکیلات در دوازدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

در حکم صادره آمده است:

جناب آقای امین ساکی

با سلام و احترام؛

نظر به حسن سوابق سیاسی، تشکیلاتی، و تجارب ارزنده جنابعالی در زمینه فعالیت‌های حزبی و گروهی، به موجب این حکم، به عنوان مشاور رسانه‌ای کانون ایلات و عشایر حزب اعتدال و توسعه استان تهران منصوب می‌گردید.

امید است با اتکال و استعانت از خداوند متعال و نصب‌العین قرار دادن تقوا، ضمن تعامل با رئیس محترم حزب در آن استان و هماهنگی با مراجع ذیربط برای حضور افراد موثر و کارآمد در مجموعه حزب و تشکیل کانون در شهرستان‌های تابعه آن استان، در جهت تحقق اهداف و آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موفق و پیروز باشید.

و من‌ا.. التوفیق

محمد پیرا

رئیس کانون ایلات و عشایر حزب اعتدال و توسعه استان تهران

گفتنی است امین ساکی، از هنرمندان پیشکسوت استان لرستان، صاحب امتیاز و مدیرمسئول چند رسانه، تهیه‌کننده و کارگردان چندین جشنواره ملی، فرستاده فرهنگی جمهوری اسلامی ایران به آفریقا، قطر، امارات، تاجیکستان و ...، مولف چند عنوان کتاب و برگزیده چند جشنواره ملی و بین‌المللی از جمله کنگره جهانی اقتدار و جشنواره جهانی خارطوم است و گویندگی و اجرا در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را در کارنامه خود دارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز