رییس سازمان تعاون روستایی استان قزوین:

گوشت قرمز و مرغ با قیمت تعادلی در مراکز عرضه توزیع می شود

۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۰:۴۳:۱۸
کد خبر: ۵۶۰۰۲۸
گوشت قرمز و مرغ با قیمت تعادلی در مراکز عرضه توزیع می شود
رییس سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: به منظور رفاه حال همشهریان گوشت قرمز و مرغ با قیمت تعادلی در مراکز عرضه توزیع خواهدشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، محمود  محمودی رییس سازمان تعاون روستایی استان قزوین در دیدار با سید منصور حاج سید جوادی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین و هیات همراه که به منظور همکاری هر چه بیشتر با شبکه تعاون روستایی و در راستای پیشبرد اهداف انجام شد اظهارکرد: در مراکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی شبکه تعاون روستایی استان قزوین گوشت قرمز و گوشت مرغ با قیمتی پایین‌تر از قیمت بازار عرضه خواهد شد.

محمودی با اشاره به حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده خاطرشنان کرد: شبکه قدرتمند تعاون روستایی به منظور حمایت از بخش کشاورزی و فعالان آن باید مدیریت شود.

این مسوول تاکید کرد: افزایش ظرفیت تولید مرغ و گوشت قرمز در استان نیازمند ایجاد تسهیلات لازم، رفع مشکل تولیدکنندگان و همکاری دستگاه ها است.

محمودی  در خصوص مهم‌ ترین نیازهای استان قزوین خاطرنشان کرد: گوشت قرمز و سفید از پر مصرف‌ترین موادغذایی پروتئینی جامعه است و باید از منابع موجود استفاده بهینه کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز