با راهیابی ۶عضو اصلاح طلب؛

لیست امید پیروز انتخابات شورای شهر قزوین

۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۲:۴۳:۳۳
کد خبر: ۵۶۱۱۵۹
لیست امید پیروز انتخابات شورای شهر قزوین
لیست امید با راهیابی 6 نفر به شورای شهر؛ پیروز پنجمین دوره انتخابات شورای شهر قزوین شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، با برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و شمارش آرا شش نفر از نه نفر کاندیدای  حاضر در لیست امید منتسب به اصلاح طلبان استان قزوین به صحن شورای اسلامی شهر قزوین راه یافته اند که با این حساب می توان گفت این لیست پیروز انتخابات شورای شهر قزوین است.

براساس اعلام غیررسمی نتایج پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مهدی عبدالرزاقی، سعید دقیقی، منیره قوامی، سرهنگ داوودی  و مهدیه قافله باشی و زهرا یوسفی با کسب آرای لازم در بین 9 نفر اصلی شورای اسلامی شهر قزوین قرار گرفتند که پیروزی بزرگی برای جریان اصلاحات استان قزوین محسوب می شود.

در واقع می توان گفت کفه ترازو در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر قزوین به نفع اصلاح طلبان سنگینی می کند و فعالیت های شورای اصلاح طلبان استان قزوین در این مدت نتیجه داد.

از طرفی هم تهیه این لیست از سوی بزرگان اصلاحات و شورای اصلاح طلبان قزوین با اقبال مردم همراه شد و توانستند بیش از نیمی از افراد خود را راهی شورای شهر کنند.

مردم استان قزوین هم با انتخاب درست و هوشمندانه خود نشان دادند از شعور سیاسی بالایی برخوردارند و همانطور که قبل از انتخابات نیز پیش بینی می شد به سلطه 12 ساله طیفی خاص در شورای شهر قزوین خاتمه دادند.

البته با انتخاب اصلاح طلبان وظیفه این جریان سیاسی در استان قزوین سنگین تر شد چراکه مردم از آنان انتظار ویژه ای دارند و باید دید با پوست اندازی در اعضای شورای شهر قزوین چه تغییری در نحوه مدیریت شهر پیش خواهد آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز