استاندار یزد:

مدیریت صحیح معادن و توسعه صنعتی رویکرد اصلی استان است

۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۰۹:۰۴:۰۵
کد خبر: ۵۶۹۳۶۲
مدیریت صحیح معادن و توسعه صنعتی رویکرد اصلی استان است
استاندار یزد با اشاره ضرورت حراست از محیط زیست، گفت: مدیریت صحیح در راستای توسعه صنعتی و بهره‌برداری صحیح از معادن با استفاده از ظرفیت‌های علمی رویکرد اصلی استان یزد است.

به گزارش برنا، «سیدمحمد میرمحمدی» در جلسه شورای اداری استان که با حضور«معصومه ابتکار» معاون رییس جمهور برگزار شد، با اشاره به اهمیت محیط زیست، اظهار کرد: محیط زیست مجموعه عناصری است که منظومه‌ای را برای حیاط طبیعی تشکیل می‌دهد.

وی با بیان این‌که تمام عناصر در نوع خود برای محیط زیست مهم است، افزود: آب، خاک، هوا، زمین و موجودات مختلف و گیاهان هر کدام وظایفی دارند که برای حیاط بشری لازم هستند.

استاندار یزد در ادامه نقش انسان در محیط زیست را عالی‌ترین نقش دانست و بیان کرد: انسان‌ها می‌توانند در راستای بهبود هر چه بیشتر و بهتر محیط زیست اقدام کنند.

میرمحمدی مدیریت زیست محیطی را یکی از مهمترین رسالت‌های مدیران دستگاه‌های مختلف عنوان کردو افزود: استان یزد از جمله استان‌هایی است که ظرفیت بالایی در حوزه محیط زیست دارد.

این مقام مسئول شناخت ظرفیت‌ها و تلاش برای حفظ هر چه بیشتر و بهتر محیط زیست را یکی از اولویت‌های اجرایی مدیران در استان یزد دانست و گفت: مدیران استان در مدیریت مصرف آب شرب و آب کشاورزی به صورت مطلوب و سنجیده عمل می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌های یک سری از واحدهای صنعتی و تولیدی در استان یزد، خاطرنشان کرد: توسعه فضای سبز، فیلترگذاری، تغییر سوخت واحدهای آجر پزی را از جمله اقدامات انجام شده در راستای کنترل آلودگی واحدهای صنعتی و تولیدی در استان یزد است.

میرمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که استان یزد از جمله استان‌های معدنی کشور است، تصریح کرد: مدیریت صحیح در راستای توسعه صنعتی و بهره‌برداری صحیح از معادن با استفاده از ظرفیت‌های علمی رویکرد اصلی استان یزد است.

استاندار یزد در پایان تشکل‎های زیست محیطی را از دیگر ظرفیت‌های مدیریتی استان در راستای حراست از ظرفیت‌های زیست محیطی یزد دانست و بیان کرد: این تشکل‌ها فرصت مناسبی برای توسعه محیط زیست استان یزد است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز