هشدار استاندار به سوء استفاده کنندگان از حادثه تروریستی اخیر:

امنیت، موضوعی ملی و فراتر از دولت ها و مربوط به کل نظام و مردم است

۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۱۱:۰۶:۴۳
کد خبر: ۵۶۹۴۴۹
امنیت، موضوعی ملی و فراتر از دولت ها و مربوط به کل نظام و مردم است
استاندار و رئیس شورای تأمین خراسان شمالی در حاشیه نشست شورای حفاظت منابع آب ضمن محکوم کردن عملیات تروریستی اخیر در مجلس و مرقد امام(ره) که به شهادت شماری از هم وطنان انجامید، خاطرنشان کرد: بعضی گروه های سیاسی با سوء استفاده از این حوادث تلاش دارند این مباحث امنیتی را به دولت ها گره بزنند، در حالی که امنیت موضوعی ملی و فراتر از دولت ها و امری مربوط به کل نظام و مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمدرضا صالحی با اشاره به برخی افراد و گروه های سیاسی که از حادثه تروریستی اخیر برای تخریب دولت و زیرسوال بردن امنیت ملی کشور سوء استفاده می کنند، گفت: پلیس فتا و اطلاعات باید با این مسائل مقابله لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت حضور و مشارکت آحاد ملت در تأمین امنیت پایدار در کشور و لزوم حفظ هوشیاری همگان به ویژه نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی، به همه آنان که در به شکست کشاندن اهداف اصلی این حادثه تلخ نقش آفرینی کردند، خسته نباشید و دست مریزاد گفت. وی ضمن ابراز تأسف فراوان و تسلیت گویی به مناسبت شهادت شماری از هموطنان به ویژه دو شهید هم استانی در این رویداد ناگوار تصریح کرد: تروریست ها درصدد ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی و نمایندگان مجلس بودند، اما با حضور و نقش آفرینی به موقع نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی، در نیل به این هدف شوم خود با شکست مواجه شدند./

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز