فرماندار گرمی:

جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرایم مالی شهرستان گرمی برگزار می‌شود

۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۱۲:۰۸:۰۷
کد خبر: ۵۶۹۴۸۰
جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرایم مالی شهرستان گرمی برگزار می‌شود
فرماندار گرمی گفت: مراسم جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرایم مالی و غیرعمد شهرستان گرمی همزمان با ۱۵ ماه مبارک رمضان ساعت ۲۲ در محل مسجد جامع گرمی برگزار می‌شود.

به گزارش برنا،ابراهیم امامی صبح امروز در مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان شهرستان گرمی اظهار داشت: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه بسیار جدی و مهم است و باید با نهایت همکاری و همدلی در قالب مشارکت و با توجه به توصیه اولیا و انبیا در مورد مشارکت اجتماعی و نیز کمبود امکانات دولتی برای این موضوع نیازمند این هستیم که خود مردم در این حوزه‌ها مشارکت داشته باشند.

وی افزود: باید در قالب تشکل‌ها و انجمن‌ها که این انجمن‌ها به عنوان یک تشکل مردم نهاد فعالیت می‌کنند اقدامات بسیار مهم و اساسی انجام شود چرا که رسیدگی به وضعیت خانواده‌های زندانیان دارای اهمیت خاصی است و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی که در این حوزه وجود دارد نیازمند مراقبت‌های جدی بوده و باید جامعه به این موضوع حساس باشد.

 فرماندار شهرستان گرمی با اشاره به توجه ویژه به درآمدزایی انجمن حمایتاز زندانیان به ویژه درامدزایی ثابت برای انجمن تصریح کرد: باید این امر در کنار کمک‌های مردمی فراهم شود تا بتوان از این طریق گا‌های مهم‌تری در حوزه آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و مالی برداشت.

امامی گفت: یکی دیگر از نیازهای در راستای رسیدگی به وضعیت خانواده‌های زندانیان، توانمندسازی زندانیان در قالب فعالیت‌های اقتصادی است و باید در این زمینه توجه ویژه شده تا بابرگزاری دوره‌های آموزشی و مهارت‌های لازم بتوانند نسبت به تامین کمک هزینه‌های زندکی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه هر کس به هر نوعی باید در این زمینه همکاری و مساعدت لازم را برای توانمندسازی زندانیان داشته باشد، اظهار کرد: مراسم جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد شهرستان گرمی همزمان با 15 ماه مبارک رمضان ساعت 22 در محل مسجد جامع گرمی برگزار خواهد شد.

 فرماندار شهرستان گرمی بیان کرد: امیدواریم در این مراسم بتوانیم شاهد مشارکت هر چه بیشتر خیرین و مردم برای آزادسازی زندانیان غیرعمد باشیم و آنها را به آغوش خانواده‌هایشان باز گردانیم چرا که این افراد مجرم نبوده و به دلیل مشکلات مالی و اقتصادی به زندان افتاده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز