استاندار سیستان و بلوچستان:

اقدام تروریستی و ضدانسانی در تهران زمینه استحکام وحدت ملی را بیش از پیش فراهم می‌کند

۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۱۳:۴۳:۰۳
کد خبر: ۵۶۹۵۶۱
اقدام تروریستی و ضدانسانی در تهران زمینه استحکام وحدت ملی را بیش از پیش فراهم می‌کند
استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی ضمن تسلیت به خانواده شهدا و آرزوی بهبودی عاجل برای مجروحان، گفت: بدون تردید این اقدام مذبوحانه و ضد انسانی تروریست های کوردل، ما را از آرمان‌ها و اهدافمان باز نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، علی اوسط هاشمی با صدور پیامی ضمن  تسلیت به خانواده شهدا و آرزوی بهبودی عاجل برای مجروحان، اظهار کرد: بدون تردید این اقدام مذبوحانه و ضد انسانی تروریست های کوردل، ما را از آرمان‌ها و اهدافمان باز نخواهد داشت.

در این پیام آمده است: قطعا این اقدام وحشیانه و بزدلانه تروریست‌ها، زمینه استحکام وحدت ملی، انسجام و همبستگی را در راستای مبارزه با تروریسم، افراط گرایی، خشونت طلبی و خشکاندن ریشه‌های آن در منطقه بیش از گذشته فراهم می‌کند.

این بیانیه می‌افزاید: اقدام وحشیانه و کور مزدوران استکبار در ماه مبارک رمضان در حرم مطهر حضرت امام(ره) و ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی که منجر به شهادت شماری از هموطنان و مجروح کردن عده ای دیگر از شهروندان کشورمان شد، قلب و روح هر انسان آزاده ای را جریحه دار می‌کند و حادثه‌ای تلخ و تاسف انگیز بود.

این پیام می‌افزاید: بدون تردید این اقدام مذبوحانه و ضد انسانی تروریست های کوردل ، ما را از آرمان ها و اهدافمان بازنخواهد داشت و قطعا اقتدار ، استحکام وحدت ملی، انسجام و همبستگی را در راستای مبارزه با تروریسم ، افراط گرایی ، خشونت طلبی و خشکاندن ریشه های آن در منطقه بیش از گذشته موجب می گردد .

در این پیام آمده است: بی شک توطئه های شوم دشمنان همراهی و پشتیبانی ملت را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیشتر کرده و مردم سرفراز ایران با عزمی راسخ تر از گذشته کشور را همچنان در مسیر اعتلاء ، توسعه همه جانبه و گسترش و تعمیق پیوندهای سازنده داخلی و بین المللی به پیش خواهند برد.

این پیام می‌افزاید: اینجانب ضمن تقدیر از واکنش سریع و اقتدار تمامی نیروهای امنیتی در هلاکت و پایان دادن به غائله جنایتکاران ، بدینوسیله همدردی عمیق و مراتب تسلیت را به خانواده بزرگوار شهدای عزیز و ملت ایران ابراز داشته و برای مجروحان این حادثه نیز آرزوی بهبودی عاجل دارم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز