به قلم احسان دری

دو گزینه احتمالی استانداری کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۱۵:۴۶:۴۶
کد خبر: ۵۶۹۶۴۹
دو گزینه احتمالی استانداری کهگیلویه و بویراحمد
انتخابات دوازدهمین دور ریاست جمهوری با پیروزی مجدد دکتر حسن روحانی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج ;وبه نقل از پایگاه خبری فانوس زاگرس:انتخاباتی که تماما اصلاح طلبی و اصولگرایی بود که اکثریت قریب به اتفاق جریان اصولگرایی به حمایت از حجت الاسلام رئیسی و اکثریت قاطع جریان اصلاح طلبی-اعتدالی نیز به حمایت از حسن روحانی وارد عرصه رقابت شدند.

 

در دولت اول حسن روحانی وجود برخی مدیران ناهمسو با دولت که بیشتر آنان پیشینه ای اصولگرایی داشتند باعث بروز انتقاداتی شد که بارها اصلاح طلبان این هشدار را به رئیس جمهور می دادند و می دهند که برخی استانداران و مدیران دولتی آنگونه که باید از دست آوردهای دولت دفاع نمی کنند و به همین منظور خواستار برکناری وزیر کشور و سپردن این وزارت مهم به یک اصلاح طلب شناسنامه دار بودند.

 

در روزهای اخیر نیز خود رئیس جمهور ، انتقاداتی را خطاب به برخی دولت مردان در همراهی نکردن وی در رقابت های انتخابات ماه گذشته را ابراز داشته که با توجه به درخواست مکرر اصلاح طلبان حامی دولت می توان گفت دولت دوازدهم یک دست خواهد شد.

 

 

بحث تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دو سال اخیر بارها در فضای رسانه ای کهگیلویه و بویراحمد مطرح بوده که هر بار نیز این تغییر که مورد حمایت بخشی از اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد هست رخ نداده است.

 

اکنون برخی گمانه زنی ها و تحلیل ها از خداحافظی سید موسی خادمی با استانداری کهگیلویه و بویراحمد خبر می دهد که وی در دولت دوازدهم دیگر استاندار کهگیلویه و بویراحمد نخواهد بود.

 

هرچند که گزینه های مطرح زیادی بای کرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح است که در تحلیل های آینده به آن خواهیم پرداخت اما در حال حاضر نام دو چهره بیشتر مطرح گردیده است.در واقع می توان گفت چیزی که در این میان قطعی است استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دولت دوازدهم بومی خواهد بود.

 

یکی از گزینه های این روزهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد فتاح محمدی مدیرکل سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد است که رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد در دو انتخابات مجلس دهم و ریاست جمهوری دوازدهم را بر عهده داشته است.

 

فتاح محمدی متولد ۱۳۴۵ با ۲۳ سال سابقه کار ، در مناصبی نظیر فرمانداری شهرستان گچساران،دبیرشورای هماهنگی مواد مخدر استان، مسئول هسته گزینش استان، مشاور استاندار و رئیس اداره حراست ، خدمت کرده است و دارای مدارج تحصیلی لیسانس حقوق قضایی، کارشناسی ارشد حقوق عمومی و دکترای مطالعات امنیت ملی است.

 

هادی زارع پور مدیرکل فعلی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از دیگر گزینه های کرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد می باشد که نامش برای کرسی استانداری مطرح است.

 

وی یکی از مدیران کل اصلاح طلب موفق کهگیلویه و بویراحمد در دولت تدبیر و امید بوده که پیشتر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گچساران را نیز بر عهده داشته است.

 

اکنون باید دید این دو چهره و فعال اصلاح طلب کهگیلویه و بویراحمدی بعد از سید موسی خادمی می توانند سکاندار بومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد شوند یا نه؟

 

نظر شما