فرماندار پارس‌آباد:

جسد آتنا دختر گمشده پارس‌آبادی کشف شد

۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۹:۵۴:۱۵
کد خبر: ۵۸۴۹۸۴
جسد آتنا دختر گمشده پارس‌آبادی کشف شد
فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: جنازه آتنا اصلانی دختر گمشده پارس‌آبادی بعد از ۲۰ روز تلاش شبانه‌روزی مراجع مربوطه کشف شد.

به گزارش برنا،اکبر صمدی اظهار داشت: به دنبال مفقود شدن دختر خردسال پارس‌آبادی تحقیقات و پیگیری‌های شبانه‌روزی برای پیدا شدن این کودک 7 ساله توسط پلیس تخصصی آگاهی و مراجع قضایی و نیز اعضای شورای تامین شهرستان و مسئولان استانی آغاز و در نهایت جسد آتنا اصلانی امروز در پارس‌آباد کشف شد.

وی افزود: با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته که در محل نصب بوده و پس از اعتراف یک از مظنونان دستگیر شده در  این پرونده سرانجام جسد این دختر 7 ساله در پارس‌آباد کشف شد و مراحل قانونی در این زمینه در حال انجام است.

رئیس شورای تامین شهرستان پارس‌آباد با ابراز همدردی با خانواده آتنا اصلانی گفت: انتظار می‌رود که مردم منطقه از هرگونه التهاب‌آفرینی خودداری کرده و با حفظ آرامش پیگیری این پرونده را به مراجع انتظامی و قضایی واگذار کنند تا اشد برخورد با قاتل این دختر خردسال انجام شود.

صمدی با اشاره به کار تخصصی و پیگیری‌های شبانه‌روزی پلیس تخصصی آگاهی مراجع قضایی و مربوطه در این حوزه بیان کرد: همکاری و تلاش تمامی مراجع امنیتی، انتظامی و قضایی و پیگیری‌های مردمی در زمینه این پرونده شایسته قدردانی است.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: جزئیات این پرونده بعد از بررسی‌های لازم اطلاع‌رسانی می شود که به منظور بررسی و برخورد لازم و قاطع با قاتل و عاملان این حادثه وحشتناک باید مردم همکاری لازم را داشته و از ایجاد جو ملتهب در شهرستان منطقه کنند تا در روزهای آینده اطلاعاتی توسط مراجع مربوطه در اختیار مردم قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز