عضو شورای اسلامی شهر خرم‎آباد :

نگاه شورای شهر خرم آباد به ورزش نگاه توسعه ای و جدی خواهد بود

۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۳:۵۸:۵۶
کد خبر: ۵۸۹۳۸۲
نگاه شورای شهر خرم آباد به ورزش نگاه توسعه ای و جدی خواهد بود
عضو شورای اسلامی شهر خرم‎آباد گفت: نگاه شورای شهر خرم آباد به ورزش نگاه توسعه ی وجدی خواهد بود

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،رستم کوشکی  در آئین اختتامیه کلاس توجیهی مربیگری و داوری بیلیارد لرستان اظهار کرد: خوشبختانه اعضای شورای چهارم شهر خرم‎آباد حامی ورزشکاران هستند، البته قطعأ اعضای شورای پنجم نیز حامیان ورزشکاران خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه حدود 30 تا 40 درصد اعضای شورای اسلامی شهر خرم‎آباد در دوره چهارم ورزشکار و قهرمان ورزشی هستند، تاکید کرد: حمایت از ورزشکاران رشته‎های مختلف ورزشی همواره مورد تاکید و توجه نمایندگان و منختبان مردم در شورای شهر بوده و هست.

عضو شورای چهارم و منتخب شورای پنجم شهر خرم‎آباد تصریح کرد: کمک 300 میلیون تومانی اعضای شورای شهر خرم‎آباد به به تیم خیبر این شهرستان یکی از نمونه‎های بارز حمایت شورایی‎ها از ورزشکاران است که قطعأ این حمایت نیز در شورای پنجم نمود می‎یابد.

کوشکی خاطر نشان کرد: بسیار امیدوارم که در عمر کاری شورای پنجم خرم‎آباد نیز اقدامات موثری در حمایت از جامعه ورزشی محقق شود.

وی عنوان کرد: مطمئن باشید که در آینده اتفاقات خوبی در شهر خرم‎آباد رخ می‎دهد، از سویی بنده نیز به عنوان یکی از منتخبان مردم در پارلمان شورای شهر قول می‎دهم که در آینده همراه و پشتیبان ورزش استان باشم.

عضو شورای اسلامی شهر خرم‎آباد در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز خرسندی از جمعیت بالای جامعه ورزش لرستان گفت: خوشبختانه در سایه برنامه‎ریزی و آموزش‎های مناسب و بجا جامعه ورزشی روز به روز در حال افزایش است و ازدیاد است.

کوشکی در خصوص ورزش بیلیارد نیز اظهار کرد: این رشته ورزشی که به تازگی شروع به کار کرده است، پس از مدت کوتاهی از رده بیستم به رده هشتم رشد و صعود کرده است که این اتفاق خوشایند نشان از اهمیت دادن به مقوله و حوزه ورزش دارد.

 

نظر شما