امام جمعه موقت خرم‌آباد:

توجه جدی به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای یکی از مسیرهای تعیین کننده اقتصاد مقاومتی است

۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۴:۰۶:۵۵
کد خبر: ۵۸۹۳۸۶
توجه جدی به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای یکی از مسیرهای تعیین کننده اقتصاد مقاومتی است
امام جمعه موقت خرم‌آباد با اشاره به روز کارآفرینی و مهارت، تاکید کرد: یکی از مسیرهای تعیین کننده اقتصاد مقاومتی توجه جدی به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،حجت‌الاسلام قاسم متقی‌نیا ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه این هفته سالگرد اولین برگزاری نماز جمعه است، اظهار داشت: نماز جمعه در جهت عبادی و سیاسی بودن دارای اهمیت والا است.

وی افزود: نماز جمعه قرارگاه ایمان تقوا و بصیرت و اخلاق است و همچنین قلب فرهنگ شهر است.

خطیب نمازجمعه خرم‌آباد ادامه داد: نماز جمعه مرز هدایتگر سیاسی اخلاقی و فرهنگی بوده و پایگاه معنویت و مقاومت است.

متقی‌نیا با اشاره به هدف نمازجمعه، خاطرنشان کرد: هدف عمده نماز جمعه تبیین مسائل است و در نماز جمعه به فهم حقیقت جامعه پرداخته می‌شود.

وی با یادآوری اینکه این هفته، سالروز عملیات مرصاد است، بیان کرد: این عملیات نقطه طلایی لشکر اسلام و شکست کفر و نفاق بود و پایانی بر توهم ساقط کردن نظام اسلامی بود.

امام جمعه موقت خرم‌آباد به تشییع شهدای گمنام در لرستان اشاره کرد و گفت: هفته گذشته، تشییع شهدای گمنام را در سراسر کشور  و همچنیم لرستان داشتیم که در روز شهادت امام صادق (ع ) انجا شد.

متقی‌نیا اضافه کرد: با تشییع این عزیزان نسیمی از معنویت بر تمام ایران وزید  چراکه شهدا ولی نعمت ما هستند و راه و اهداف آنها را نیز نباید فراموش کنیم.

وی در ادامه با اشاره به تحریم‌های جدید علیه ایران و سپاه عنوان کرد: براندازی و تضعیف نظام و مهار قدرت ایران از جمله اهداف این تحریم‌ها است.

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد ادامه داد: آن‌ها می‌خواهند ایران را تضعیف کنند،اما طرح ایران برای حفظ ثبات منطقه به پیروزی رسید.

متقی‌نیا تصریح کرد: آن‌ها به دنبال حذف ایران اسلامی از تحولات منطقه بودند اما کلید تحولات منطقه به دست ایران بود.

وی با اشاره به روز کارآفرینی و مهارت، تاکید کرد: یکی از مسیرهای تعیین کننده اقتصاد مقاومتی توجه جدی به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد افزود: این روزها که موضوع کابیه دولت جدید مطرح است مبادا مسوولین محترم استان انگیزه‌شان کم شود بلکه باید فعالیت‌شان مضاعف شود و در خدمت‌رسانی به مردم چیزی کم نگذارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز