استاندار سمنان:

کشور را فقط با پول نفت نمی‌توان اداره کرد

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۳:۳۵:۲۵
کد خبر: ۵۹۳۵۰۹
کشور را فقط با پول نفت نمی‌توان اداره کرد
ستاندار سمنان گفت: معتقدیم کشور را با پول نفت نمی‌توان اداره کرد و باید برای تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران فرش قرمز پهن کرد.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ محمدرضا خباز در کنفرانس حمایت پیشگیرانه قضایی از اقتصاد مقاومتی با حضور معاون قوه قضاییه در ایوانکی ، از برنامه ریزی این استان برای برگزاری همایش سرمایه گذاران خارجی با حضور 400 سرمایه گذار خارجی و داخلی خبر داد و گفت: این همایش 100 سرمایه گذار خارجی و 300سرمایه گذار داخلی در آبان ماه امسال برگزار می شود.

وی ادامه داد: این همایش با محوریت جذب سرمایه گذاری در سه منطقه ویژه اقتصادی استان برگزار می شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه همه دستگاه ها باید در این جنگ اقتصادی همراهی کنند، گفت: متأسفانه برخی بانک ها و دستگاه ها که ادعای زیادی هم دارند در جنگ اقتصادی تماشاچی بودند.

خباز با اشاره به اینکه رهبر انقلاب، امسال را سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری کردند، افزود: اولین موردی که برای تولید اهمیت دارد، سرمایه است و ما باید با جلب اعتماد سرمایه گذاران، زمینه های تولید را در استان افزایش دهیم. تولیدکنندگان جایگاه ارزشمندی دارند، چون قرار است یکی از مشکلات اساسی کشور را از دوش دولت بردارند.

استاندار سمنان همچنین از امضای بیش از 7000 میلیارد تومان تفاهم نامه  در 8 همایش سرمایه‌گذاری در استان سمنان خبر داد و گفت: به خاطر هماهنگی و همدلی بین بخش دولتی و خصوصی و ایجاد احساس امنیت برای سرمایه گذاران، انشاالله در آبان ماه امسال با دعوت 100 سرمایه گذار خارجی و 300 سرمایه گذار داخلی، همایش بزرگ سرمایه گذاری را با توجه به مناطق ویژه استان برگزار می‌کنیم.

 

نظر شما