معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس:

ضرورت تسریع در فرآیند صدور مجوزهای سرمایه گذاری دربخش گردشگری

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۹:۰۹:۳۵
کد خبر: ۵۹۳۷۰۶
ضرورت تسریع در فرآیند صدور مجوزهای سرمایه گذاری دربخش گردشگری
معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس با اشاره به نگاه ویژه مسئولین استان فارس در توسعه پایدار گردشگری و ضرورت تسهیل در سرمایه گذاری عنوان کرد: بعضی دستور العمل ها، بخشنامه ها موجب کندی سرمایه گذاری دربخش گردشگری و صنایع دستی شده و می طلبد سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به منظور تسهیل در سرمایه گذاری اهتمام ویژه ای به این بخش داشته باشد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، مهندس شاپور رستمی؛   در جلسه کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان  با اشاره به نگاه ویژه مسئولین استان فارس در توسعه پایدار گردشگری و ضرورت تسهیل در سرمایه گذاری عنوان کرد: بعضی دستور العمل ها، بخشنامه ها موجب کندی سرمایه گذاری دربخش گردشگری و صنایع دستی شده و می طلبد سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به منظور تسهیل در سرمایه گذاری اهتمام ویژه ای به این بخش داشته باشد.
در ادامه دکتر شیرکوند؛ معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی با اشاره به سیاست های دولت در صنعتی شدن گردشگری گفت: دولت یازدهم و دوازدهم نگاه ویژه به جایگاه گردشگری به عنوان یک صنعت پاک، ارزان و ارز آور دارد.
وی افزود: در ادوار گذشته توجه خاصی به گردشگری صورت نگرفته و در حال حاضر برای جبران آن بی توجهی بایستی علاوه بر ایجاد زیر ساختهای استاندارد برای جذب هر چه بیشتر گردشگران داخلی و خارجی با ارائه مشوق های مناسب به سرمایه گذاران در این حوزه، از آنها حمایت کرد.
معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی با تاکید به سخنان ریاست جمهوری در خصوص توسعه گردشگری و صنعتی شدن آن ، افزود : توجه به توسعه گردشگری یکی از راهکاری اساسی برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی درکشور است.
وی در ادامه به ظرفیتهای استان چهار فصل فارس در برخورداری از جاذبه های تاریخی، طبیعی، روستایی، مذهبی و ... اشاره و خواستار بهره مندی از این موهبتها در توسعه گردشگری استان فارس شد.
معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی در جهت حمایت از سرمایه گذاران حوزه گردشگری و همچنین حفظ امنیت گردشگران، خواستار برخورد قانونی با افراد سودجو و صاحبان خانه های مسافر و اقامتگاه های بدون مجوز شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز