رئیس هیات دو و میدانی استان تهران؛

تلاش در جهت اجتماعی شدن دو و میدانی از برنامه های آتی است

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۰:۲۰:۱۳
کد خبر: ۵۹۳۷۶۴
تلاش در جهت اجتماعی شدن دو و میدانی از برنامه های آتی است
رئیس هیئت دو و میدانی استان تهران، اجتماعی شدن ورزش دو و میدانی نفوذ آن به لایه های اجتماعی را راه ارتقا و تثبیت جایگاه شایسته آن بر شمرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ،هدایت الله جمالی پور، معاون استاندار تهران، فرماندار ویژه ری و رئیس هیئت دو و میدانی استان تهران، در آئین تقدیر از افتخار آفرینان این رشته گفت: در چند ماهه اخیر، دو و میدانی کاران زیادی برای این رشته افتخار آفریدند که نمونه اخیر آن کسب مدال طلای آقایان ثمره و حدادی در بازی های آسیایی هند که برگ زرینی است در کارنامه ورزشی کشورمان.

وی با اشاره به روند رو به رشد وضعیت ورزش زنان و به ویژه زنان دو و میدانی کار، اظهار داشت: «خوشبختانه در سال های اخیر، زنان ورزشکار ما با حداقل امکانات، حماسه آفریدند و در کسب مدال های رنگین توفیق یافتند. این موفقیت مدیون و مرهون مربیانی است که از جان مایه می گذارند و با تحمل سختی های فراوان و مرارت های بسیار، با دست خالی یک قهرمان تحویل جامعه ورزش ایران می دهند.

معاون استاندار تهران، تلاش در جهت اجتماعی شدن دو و میدانی را از برنامه های آتی خود ذکر کرد و اظهار داشت: توسعه ورزش و به خصوص ورزش دو و میدانی زمانی اتفاق می افتد که مردم به آن رغبت نشان داده و حمایتش کنند و برای این امر، باید امر ورزش را به واسطه این که ذاتا امری اجتماعی است، به میان اقشار و لایه های مختلف اجتماع برد.

فرماندار ویژه شهرستان ری، از لزوم کسب حامیان مالی بیشتر برای ورزش دو و میدانی گفت و تصریح کرد: وقتی مردم به ورزش رغبت نشان دادند و کم کم با برنامه ریزی استعدادهای مختلف خود را نشان دادند، اشتیاق برای حمایت مالی از ورزش بیشتر می شود. خوشبختانه در رشته دو و میدانی اکنون استعدادهای خوبی داریم و چند سالی است که در سطوح مختلف، درخششی خوب و چشمگیر داشته ایم، بر همین مبنا امیدواریم با کسب حامیان مالی بیشتر، در بازی های 2020 ژاپن این درخشش به اوج خود برسد.

جمالی پور، شهرداری ها و آموزش و پرورش را دو نهادی که بیشترین کمک را در کشف استعداد به دو و میدانی می کنند، برشمرد و گفت: باید با تفاهم با شهرداری در هر مرحله یک پیست دو و میدانی داشته باشیم و در فضاهای تفریحی مردم، میدانی دو و میدانی باشد تا همه، از کوچک تا بزرگ، بتوانند در آن تمرین کنند. همچنین لازم است تا حضور هیئت های دو و میدانی در آموزشگاه ها بیشتر شده تا بتوانند از استعدادهای نهفته در این سرمایه عظیم انسانی برای پیشبرد دو و میدانی استفاده کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز