در قالب اردوهای جهادی بسیج:

۱۰۰ نفر از دانشجویان مشگین‌شهری به مناطق محروم اعزام شدند

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۴:۲۱:۰۷
کد خبر: ۵۹۴۰۰۵
۱۰۰ نفر از دانشجویان مشگین‌شهری به مناطق محروم اعزام شدند
در قالب اردوهای جهادی بسیج ۱۰۰ نفر از دانشجویان مشگین‌شهری به مناطق محروم اعزام شدند.

به گزارش برنا،محمد گل‌محمدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان مشگین‌شهر ظهر امروز در حاشیه اعزام کاروان اردوهای جهادی بسیج دانشجویی شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: اردوهای جهادی بسیج دانشجویی در قالب 10 گروه و به مدت 10 روز عازم مناطق محروم مشگین‌شهر شدند.

وی افزود: این کاروان‌ها با هدف محرومیت‌زدایی از مناطق محروم شهرستان عازم روستاهای اطراف این شهر شدند و نیاز است که از این پس نیز تمام تلاش ما بر این مبنا باشد تا بتوانیم با همکاری و مشارکت همدیگر گام‌های اساسی در ارتباط با محرومیت‌زدایی اقشار محروم جامعه برداریم.

گل‌محمدی بیان کرد: در این اردو بیش از 100 نفر از دانشجویان خواهر و برادر از دانشگاه‌های شهرستان با ماموریت‌های مشخص حضور داشته و به مدت 10 روز در روستاهای میرک، موئیل، ساربانلار،حیق، خرم آباد، کوجنق، صلوات و مجنده مشغول فعالیت می‌شوند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان مشگین‌شهر بیان کرد: در این اردوی 10 روزه دانشجویان در عرصه‌های مختلفی همچون برنامه‌های فرهنگی، آموزشی، تربیتی، اعتقادی، زنان و خانواده، بهداشت و درمان و امداد و نجات فعالیت می‌کنند که باید این اقدامات به طور همه‌جانبه در منطقه توسعه یابد.

وی تصریح کرد: انتظار ما از مسئولان و دست‌اندرکاران مربوطه این است که برای توسعه و پیشرفت منطقه مشارکت و همکاری همه‌جانبه‌ای با ما داشته باشند تا بتوانیم در این زمینه شاهد دستیابی به موفقیت‌های قابل توجهی باشیم و با خدمات‌رسانی به اقشار محروم جامعه شاهد جلب رضایت آنان و به دست آوردن توشه‌ای بزرگ برای آخرت خود باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز