سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی:

اختصاص تسهیلات ۴۰۰ میلیارد تومانی بانک صادرات به قطعه‌سازان

۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۵:۴۲:۰۵
کد خبر: ۶۱۷۰۸۳
اختصاص تسهیلات ۴۰۰ میلیارد تومانی بانک صادرات به قطعه‌سازان
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی گفت: بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک صادرات برای این گروه تخصیص یافته و ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر مصوب شده هم به‌زودی تخصیص می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علی رسولیان در مراسم رونمایی و آئین معرفی خودروی هایماS۵، محصول جدید شرکت ایران خودرو که در سالن همایش‌های هتل همای شماره ۱ مشهد برگزار شد، اظهار داشت: بدون شک صنعت خودروسازی صنعتی پرزحمت در تولید، پیش‌فروش، فروش و خدمات پس از فروش دارد و صنعت خودروسازی در خراسان رضوی جزو صنایع موفق این استان بوده است.

وی افزود: تحریم‌ها مشکلاتی در کلیه صنایع از جمله صنعت خودرو ایجاد کرد، اما موجب توقف حرکت روبه‌جلوی این صنعت نشد و فعالان این عرصه با همت و غیرت خود موانع را از پیش روی خود برداشتند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه بیش از ۳۵۰ قطعه‌ساز در استان فعال هستند، خاطرنشان کرد: این عدد معادل ۱۸ درصد کل آمار قطعه‌سازان کشور است و بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک صادرات برای این گروه تخصیص یافته و ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر مصوب شده هم به‌زودی تخصیص می‌یابد.

رسولیان گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید_اشتغال توجه ویژه‌ای بر خواسته به‌حق مقام معظم رهبری در حوزه اشتغال شده است.

 

نظر شما