مدیر کمیته امداد شهرستان بروجرد:

اختصاص ۸۲ واحد مسکونی به مددجویان بروجردی

۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۴:۰۷:۴۲
کد خبر: ۶۱۷۹۴۷
اختصاص ۸۲ واحد مسکونی به مددجویان بروجردی
علی معظمی گودرزی گفت:در شش ماهه نخست سال جاری ۳۶۵ میلیون تومان برای ساخت و بهسازی مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بروجرد هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ معظمی گودرزی، با بیان اینکه سال جاری ۸۲ واحد مسکونی برای مددجویان شهری و روستایی ساخت ، خریداری، تعمیر و یا تکمیل شده است، اظهارداشت: در شش ماهه نخست سال جاری ۳۶۵ میلیون تومان برای ساخت و بهسازی مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بروجرد هزینه شده است.

وی  تعمیر و بازسازی مسکن مددجویان، ساخت سرویس بهداشتی، پرداخت وام مسکن، بهسازی منازل مددجویان ساکن روستا و مناطق محروم را از دیگر اقدامات این نهاد عنوان کرد و گفت: تأمین سرپناه برای مددجویان یکی از اولویت های مهم کمیته امداد شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه ارتقاء سطح کیفی ساختمان‌ها، رعایت اصول فنی، تهیه نقشه مناسب و نظارت دقیق بر مراحل ساخت منازل مددجویی از جمله مواردی است که با دقت اجرا می‌شود، یادآورشد: ایجاد سرپناه و ساخت مسکن برای مددجویان یکی از مهمترین دغدغه‌های این نهاد است تا خانوارهای فاقد مسکن مناسب از سرپناهی مستحکم و مقاوم بهره‌مند شوند.

معظمی گودرزی خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود امسال۱۵۰ واحد مسکونی تعمیر و ۸۰ واحد مسکونی برای مددجویان شهری و روستایی خریداری و یا ساخته شود.

وی با بیان اینکه امسال برای تکمیل ۲۳۹ ساختمان نیمه تمام شهری و روستایی بیش از دو میلیارد ۲۹۷ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: در سال جاری ۳۸ودیعه مسکن برای کمک به اسکان مددجویان شهری اختصاص یافته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز