رییس اداره آموزش و پژوهش شهرداری قزوین:

دوره آموزشی مهندسی شبکه در شهرداری قزوین برگزار شد

۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۴:۲۳:۳۵
کد خبر: ۶۲۰۲۱۵
دوره آموزشی مهندسی شبکه در شهرداری قزوین برگزار شد
عباس کشاورز صفیئی: دوره آموزشی مهندسی شبکه ویژه کارشناسان و مدیران فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین به مدت 30ساعت با همکاری مرکز علمی کاربردی شهرداری قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، کشاورز صفیئی افزود: آموزش های مهارت و فناوری به عنوان یکی از ارکان اصلی توانمند سازی سرمایه های انسانی در خصوص تربیت نیروی انسانی ماهر و کارآفرین، متناسب با استعداد های افراد و نیاز مجموعه  در حوزه فناوری همراه با استفاده بهینه از ظرفیت های موجود صورت می پذیرد.

رییس اداره آموزش و پژوهش شهرداری قزوین تصریح کرد: دوره آموزشی مهندسی شبکه ویژه کارشناسان و مدیران فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین به مدت 30ساعت با هدف ارتقای سطح علمی کارشناسان و مدیران شهرداری قزوین با رویکرد معرفی و آشنایی با شبکه های ارتباطی در سامانه فناوری اطلاعات و ارتباطات با همکاری مرکز علمی کاربردی شهرداری قزوین طی مدت زمان یک ماه در شهریور ماه سالجاری برگزار شد.

کشاورز صفیئی خاطرنشان کرد: این کلاس دانش‌ افزایی با سرفصل‌هایی همچون اصول و مبانی شبکه، سوئیچینگ و مسیریابی و امنیت در شبکه‌ های کامپیوتری، مدیریت، نگهداری و عیب‌ یابی شبکه توسط هوشنگ عزیزی تدریس شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز