در دیدار فعالان احزاب اصلاح طلب استان اردبیل مطرح گردید

استاندار اردبیل:در این دولت شاهد رونق فعالیت باز سیاسی در فضایی آرام هستیم

۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۶:۴۳:۱۹
کد خبر: ۶۳۵۳۰۲
استاندار اردبیل:در این دولت شاهد رونق فعالیت باز سیاسی در فضایی آرام هستیم
در جلسه دبیران احزاب اصلاح طلب استان با بهنام جو،دیدگاههای خود را در ارتباط با توسعه استان ،اشتغالزایی،توجه به جوانان و بانوان و انتصاب مدیران نظرات خود را بیان کردند.

به گزارش برنا،اکبر بهنامجو در دیدار فعالان احزاب اصلاح طلب استان اردبیل افزود: احزاب با ایجاد کمیته های تخصصی درباره مسائل مربوط به توسعه استان در بخش های اقتصادی ، سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی مشاوره ارایه دهند که اقدامی پسندیده و ارزشمند است.
بهنام جو ضمن برشمردن پارامترهای نقد منصفانه افزود: نقدها نباید موجب ایجاد یاس و نومیدی در بین مردم باشند، مطرح کردن مطالبات اجتماعی و سیاسی نباید تنها به زمان انتخابات محدود باشد بلکه احزاب با تشکیل کارگروه های مختلف می توانند مطالبات جامعه را در تمام ادوار پیگیری کنند. 
بهنامجو به عنوان نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان و نحوه تعامل با احزاب افزود: در این دولت شاهد رونق فعالیت باز سیاسی در فضایی آرام هستیم.
استاندار اردبیل با بیان اینکه انتخابات و حواشی آن پایان یافته و اکنون زمان رفاقت و همدلی است گفت: در زمینه مدیریت ها نیز طبیعی است که دولت در پیشبرد اهداف خود از نیروهایی استفاده کند که معتقد به برنامه هایش باشند. 
بهنامجو دورنمای استان را روشن و امیدوار کننده توصیف کرد و گفت: با وجود مشکلات عدیده در استان به آینده بسیار خوشبین هستیم .
 

نظر شما