فرماندار نهاوند:

استفاده از ظرفیت زنان در پست های مدیریتی رویکرد دولت است

۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۴:۵۶:۱۳
کد خبر: ۶۷۷۳۸۶
استفاده از ظرفیت زنان در پست های مدیریتی رویکرد دولت است
فرماندار نهاوند گفت: استفاده از ظرفیت بانوان در پست های مدیریتی یکی از رویکردهای دولت تدبیر و امید است چراکه 50 درصد از توان اجتماعی و علمی جامعه بانوان هستند و باید به این توانمندی توجه بیشتری شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ کریم حمیدوند عصر دیروز در آیین معارفه رئیس جدید ارشاد اسلامی نهاوند افزود: با وجود ظرفیت بالای زنان و توان مدیریتی آنها در بخش های مختلف اکنون به ظرفیت مردان توجه شده و بخش بزرگی از توان جامعه که بانوان هستند کمتر مورد توجه قرار می گیرند.

وی افزود: درخواست بانوان ما نقش های بیشتر، کلیدی تر و هویتی تر است و لذا استفاده از توان مدیریتی بانوان در دستور کار دولت دوازدهم قرار دارد.

فرماندار نهاوند گفت: توسعه اجتماعی هر جامعه ای وابسته به توانمندی و مشارکت تمامی اعضای آن جامعه است، لذا برای تحقق آن باید این فرصت فراهم شود تا تمامی افراد در سطوح مختلف مشارکت داشته و در آینده کشور خود سهیم باشند.

وی با بیان اینکه فرهنگ یکی از ارکان اصلی توسعه هر جامعه محسوب می شود اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مهم در جهان امروز بحث فرهنگ و تاثیر کلیدی آن در پیشرفت جامعه است.

حمیدوند با اشاره به نقش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درتوسعه فرهنگی جامعه گفت: مهمترین هدف این وزارتخانه صیانت از هویت ایرانی و اسلامی است که در این راه با فراهم کردن زمینه مشارکت جوانان و متولیان فرهنگی زمینه را برای توسعه فرهنگی جامعه مهیا می کنند.

در این آیین زینب سیف به عنوان رئیس جدید اداره ارشاد اسلامی نهاوند معرفی و از محمود مصباح قدرانی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز