مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان:

کمبود آب بزرگترین مشکل زیست محیطی کشور است

۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۳:۲۹:۴۵
کد خبر: ۶۸۲۳۹۵
کمبود آب  بزرگترین مشکل زیست محیطی کشور است
مهردادفتحی بیرانوند گفت: کمبود آب بزرگترین مشکل زیست محیطی کشور است و هر گونه آسیب به محیط زیست، باعث آسییب به جامعه انسانی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛فتحی بیرانوند در مراسم   اختتامیه جشنواره کودکان و نوجوانان  "پپی"  که با حضور فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور و  مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان در شهرستان کوهدشت برگزار شده بود،ضمن قدر دانی از انجمن آوای اردیبهشت و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان کوهدشت و همچنین حضور پر شور کودکان  و نوجوانان در این مراسم باشکوه اظهار کرد: بحث محیط زیست یک بحث کلی است و باید  همه اقشار جامعه بخصوص کودکان و نوجوانان در آن نقش آفرینی کنند.

وی یکی از مهمترین اقدامات در حفاظت از محیط زیست را آموزش و فرهنگ سازی عنوان کرد  و افزود: در این زمینه کودکان و نوجوانان بعنوان آینده سازان فردای جامعه ما در اولویت هستند و باید توجه بیشتری را نسبت به سنین پایین داشته باشیم .

فتحی بیراوند با اشاره به طرح محیط بان کوچک ،تصریح کرد : مربیان و مدرسان را با مباحث محیط زیست آموزش داده ایم که در بتوانند مدارس مباحث محیط زیستی را آموزش دهند و امیدواریم با انجام این حرکت فرهنگ سازی خوبی در زمینه حفظ محیط زیست داشته باشیم.

وی  با بیان راهکارهای ساده و کاربردی برای کودکان در حفظ محیط زیست  آنان  را به صرفه جویی در مصرف آب و راهنمایی بزرگترها برای کاهش مصرف آب ، حفظ درختان و جلوگیری از آسیب رساندن به آنها در عرصه های طبیعی و خودداری از ریختن زباله ها در طبیعت  تشویق و از همه آنها دعوت کرد که همیار محیط زیست  و طبیعت باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز