معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

تحقق شعار سال در گرو مبارزه جدی با قاچاق است

۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۴:۲۳:۴۸
کد خبر: ۶۹۵۸۸۵
تحقق شعار سال در گرو مبارزه جدی با قاچاق است
معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تحقق شعار سال در گرو مبارزه جدی تر با پدیده قاچاق کالا و مدیریت رفتارهای وارداتی است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، حسن یونس سینکی در حاشیه بازدید از شرکت صنایع غذایی سحر همدان گفت : راهبرد افزایش صادارت در گرو رفتارهای صادراتی، ارتقا کیفیت، کاهش هزینه ها و کاهش قیمت عرضه است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: این وزارتخانه تلاش دارد با افزایش کیفیت کالاها در حوزه صنعتی و معدنی به هدف پیش رو دست یابد.

وی با بیان اینکه هشت میلیارد دلار افزایش صادرات برای امسال پیش بینی شده است، افزود: از این میزان 1.5 میلیارد دلار آن مربوط به بخش معدن و 6.5 میلیارد دلار مربوط به بخش صنعت است.

معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: برای تحقق صادرات تمامی موانع و مشکلات مالی واحدهای تولیدی باید از پیش رو برداشته و سیاست هایی برای افزایش کیفیت، کشف بازارهای جدید و برندسازی های ملی اتخاذ و اجرا شود.

وی تاکید کرد: با بازاریابی جدید، پوشش های اعتباری برای صادرات و با اصلاح ساختارهایی که در پناه گفتمان ملی سال 97 در حمایت از کالای ایرانی ایجاد شده است، تحقق و کسب این موفقیت برای سال 97 ممکن است.

یونس سینکی در خصوص نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت رویکردهای اجرائی برای تحقق شعار امسال دارد که بهره مندی از ظرفیت بخش های مختلف اقتصادی در این زمینه از اولویت های نخست بشمار می رود.

وی ادامه داد: باید رفتارهای وارداتی و مبارزه جدی تر با پدیده قاچاق محقق شود و کاهش هزینه های تولید مدنظر قرار گیرد تا بتوان تحقق شعار سال را با عدد و رقم اعلام کرد.

معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه هیات همراه به منظور تبیین شعار حمایت از کالای ایرانی سفر چهار روزه خود را از روز دوشنبه به چهار استان کشور آغاز کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز