فرمانده انتظامی استان مرکزی خبرداد؛

کاهش آمار نزاع و شرارت در استان مرکزی طی چندسال اخیر

۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۲:۰۸:۰۵
کد خبر: ۶۹۷۶۸۰
کاهش آمار نزاع و شرارت در استان مرکزی طی چندسال اخیر
فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: خوشبختانه طی چند سال اخیر آمار نزاع و شرارت در استان مرکزی با کاهش محسوس روبرو بوده است.

به گزارش برنا از اراک، کیومرث عزیزی روز یکشنبه در جلسه شورای اسلامی شهر اراکافزود: این کاهش به سبب اقدامات موثر نیروی انتظامی در راستای افزایش و ارتقای امنیت اجتماعی و همچنین فرهنگ سازی و آگاهی بخشی پدیدار شده است.

عزیزی بیان کرد: در راستای خدمات رسانی بهتر از سوی پلیس استان، به زودی مرکز تجمیع تماس های فرماندهی انتظامی استان مرکزی فعالیت خود را با ۱۸ خط تلفن آغاز خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در ادامه اظهر کرد: در راستای ارتقا و بهبود امنیت اجتماعی برخی اقدامات از جمله ساماندهی وضعیت ترافیک، مدیریت اصولی بازارهای هفتگی و دست فروشان، غربالگری معتادان سطح شهر، ایجاد فضای نشاط آور در چهره شهر و ساماندهی حمل و نقل عمومی بایستی در شهر اراک به طور جدی مدنظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: در رابطه با مساله تردد خودروها و ساماندهی ترافیک شهری، باید گفت آمار خودروهایی که هر سال شماره گذاری می شوند بسیار بالاتر از روند ارتقای زیرساخت های حمل و نقل شهری در اراک است، این مساله موجب مشکل در تردد می شود و با توجه به اینکه در بسیاری مواقع حضور به موقع نیروی انتظامی در یک نقطه اهمیت زیادی دارد، به واسطه وجود ترافیک این مهم محقق نمی گردد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: همچنین در برخی از نقاط شهر امکان اینکه نیروی انتظامی همواره حضور و نظارت داشته باشد وجود ندارد از جمله بوستان ها، در این زمینه لازم است که نصب دوربین های مدار بسته در دستور کار مدیریت شهری قرار گیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز