مدیرکل روابط عمومی استانداری مرکزی :

رسانه ها در آگاه سازی جامعه برای ترویج پویش بی زباله نقشی کلید دارند

۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۲:۰۷:۵۶
کد خبر: ۶۹۷۶۸۱
رسانه ها در آگاه سازی جامعه برای ترویج پویش بی زباله نقشی کلید دارند
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مرکزی گفت: رسانه های استان در آگاه سازی جامعه برای ترویج پویش بی زباله و افزایش مشارکت مردمی در این حوزه به طور موثر ایفای نقش کنند.

به گزارش برنا از اراک، مصطفی عرب در نشست هماهنگی اجرای طرح پاکسازی حاشیه جاده های استان مرکزی در راستای اجرای کمپین بی زباله، اظهار داشت: حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی به عنوان یکی از اولویت های مهم دولت مطرح بوده و در پایان سال ۹۶ نیز طی بخشنامه ای سیاست های محیط زیستی و منابع طبیعی از سوی وزارت کشور به استانداران ابلاغ شده است.

وی افزود: اجرای این سیاست ها در ابعاد مختلف به عنوان یکی از محورهای ارزیابی استانداری ها از سوی وزارت کشور مد نظر قرار دارد. در همین راستا پویشی در سطح کشور و استان از اواخر سال گذشته با نام «چالش بی زباله » شکل گرفت که بسیاری از مسئولین، رسانه ها، سازمان های مردم نهاد، هنرمندان و اقشار مختلف مردم ضمن پیوستن به این کمپین راهکارهایی برای کاهش تولید و همچنین جمع آوری زباله و... ارائه دادند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مرکزی ابراز کرد: در استان مرکزی مقرر شده همزمان با روز جهانی زمین پاک(دوم اردیبهشت)، طرح پاکسازی برخی از جاده های استان با نظارت و مدیریت فرمانداری ها و همکاری شهرداری ها، بخشداری ها، دهیاری ها، سازمان های مردم نهاد، رسانه ها و مشارکت حداکثری مردم اجرایی شود.

عرب با اشاره به نقش موثر روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان در اجرای این طرح، گفت: روابط عمومی های دستگاه های اجرایی، نهادهای عمومی و انقلاب اسلامی به دلیل اهمیت و جایگاه و ارتباط با اقشار مختلف مردم، می توانند نقش موثری در جلب مشارکت حداکثری مردم و ایجاد هماهنگی به منظور حضور کارکنان و جامعه هدف در اجرای این طرح و همچنین تبلیغات و فضاسازی محیطی ایفا کنند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مرکزی ادامه داد: رسانه ها نیز در این پویش نقش اساسی بر عهده دارند بر همین اساس اواخر هفته جاری نشست خبری این طرح با حضور استاندار مرکزی برگزار و اهداف، برنامه ها و فعالیت های پیش بینی شده در این طرح تبیین و تشریح خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز