برپایی جشن‌های شعبانیه در حرم مطهر رضوی

۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۷:۴۶:۳۷
کد خبر: ۶۹۷۷۲۳
برپایی جشن‌های شعبانیه در حرم مطهر رضوی
معاون تبلیغات آستان قدس رضوی از برگزاری جشن‌های اعیاد شعبانیه در بارگاه منور رضوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مراسم‌ جشن اعیاد شعبانیه‌ از چهارشنبه 29 فروردین‌ماه‌ آغاز می‌شود و تا هفته بعد ادامه خواهد داشت.

وی درباره برگزاری مراسم جشن میلاد امام حسین(ع) عنوان کرد: مراسم ویژه میلاد امام حسین(ع) پنجشنبه شب از ساعت 18 تا 22:30 با سخنرانی حجت الاسلام رفیعی و مدیحه‌سرایی ذاکران اهل بیت(ع) در رواق بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

حسینی افزود: سخنرانی حجج اسلام عبدوس و رفیعی و مولودی‌خوانی مداحان اهل بیت(ع) از برنامه‌های تدارک دیده شده در شب میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) و امام سجاد(ع) در حرم مطهر رضوی است.

وی ادامه داد: مراسم ویژه روز میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) و امام سجاد(ع) نیز با سخنرانی و مدیحه‌سرایی و مولودی‌خوانی مداحان اهل بیت(ع) در رواق بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی یادآور شد: در دیگر اماکن حرم مطهر رضوی نیز ویژه برنامه‌های متنوعی در قالب حلقه‌های معرفت، پرسمان دینی، سخنرانی و مداحی تدارک دیده شده است.در هفته جاری که منتهی به پایان ماه رجب‌المرجب است، برنامه سخنرانی هر روز قبل از نماز ظهر و عصر و قبل و بعد از نماز مغرب و عشاء در رواق امام خمینی(ره) تدارک دیده شده است.

حسینی تاکید کرد: مکارم اخلاق در سیره نبوی(ص)، شعبان ماه بندگی و عبودیت، مولفه‎های سعادت و آرامش دینی، حسن خلق در سیره نبوی(ص) و عوامل تقویت عواطف در زندگی و تبیین سیره زندگانی امام حسین(ع) برخی از موضوعات سخنرانی این هفته حرم مطهر رضوی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز