"رئیس هیأت ورزش های رزمی استان لرستان" خبرداد:

تجلیل از معلمان هیئت رزمی استان به مناسبت روز معلم

۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۰:۳۴:۲۴
کد خبر: ۶۹۷۸۲۱
تجلیل از معلمان هیئت رزمی استان به مناسبت روز معلم
"ایرج محمدی"از اجرای چندین برنامه ورزشی در اردیبهشت ماه امسال خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛محمدی صبح امروز درجمع خبرنگاران  اظهار کرد: این برنامه ها جهت حضوری پر شکوه با هماهنگی و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، بسیج ورزشکاران، شورای شهر خرم آباد و جامعه رزمی استان برگزار خواهدشد.

وی افزود: اولین برنامه ورزشی این هیأت در اردیبهشت ماه برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی با لباس ورزشی در روز 9 اردیبهشت ماه به مناسبت روز ملی خلیج فارس راس ساعت 4 عصر در محل کنار دریاچه کیو برگزار می شود.

محمدی تصریح کرد: از دیگر برنامه های این روز اجرای نمایش حرکات رزمی و اهدا جوایز است که مسئولین برگزاری این همایش خانم حافظی و آقای مهران نظری هستند.

وی خاطر نشان کرد:  برگزاری مسابقات بزرگ رزمی بانوان در روزهای 13 و 14 اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان خرم آباد نیز یکی دیگر از برنامه های این هیأت است.

محمدی بیان کرد: همچنین در این روز به مناسبت بزرگداشت مقام والای معلم از معلمین هیأت رزمی استان نیز تجلیل می شود.

وی با بیان اینکه مسئولین برگزاری این مسابقات خانم بیرانوند و آقای مهران نظری هستند،یادآورشد:سومین برنامه این هیأت نیز  برگزاری مسابقات انتخابی تیم کیک بوکسینگ مردان استان به میزبانی شهرستان خرم آباد در روزهای 20 و 21 اردیبهشت ماه است که مسئولین برگزاری آقایان رامین مرادی و چنگیز شاه کرمی هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز