نماینده ولی فقیه در خوزستان:

برای تحقق شعار سال ۹۷ همه افراد باید تلاش نمایند

۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۴:۰۲:۱۱
کد خبر: ۶۹۷۹۶۲
برای تحقق شعار سال  ۹۷ همه افراد باید تلاش نمایند
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: همه افراد اعم از مسئولان و مردم باید برای تحقق شعار سال 97 مبنی بر حمایت از کالای داخلی تلاش نمایند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری دوشنبه شب در جمع برخی مدیران فعال فضای مجازی استان خوزستان در دفتر امام جمعه اهواز افزود: حمایت از تولیدات داخلی باعث قطع وابستگی به خارج از کشور می شود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب هوشمندانه این شعار را انتخاب کرده تا با تحقق آن بتوانیم از مشکلات اقتصادی و وابستگی های آن به خارج از کشور رهایی یابیم.

آیت الله موسوی جزایری افزود: در همین راستا با تلاش های صورت گرفته در روزهای اخیر تعداد 100 دستگاه چرخ خیاطی صنعتی از ستاد اجرائی فرمان امام /ره/ دریافت کردیم و قصد داریم تا این دستگاههای را بین خانواده های محروم اهواز- کوت عبدالله و زرگان که فاقد درآمد هستند توزیع کرده تا ضمن کسب درآمد برای این خانواده ها به اقتصاد کشور کمک نماییم.

وی اظهار کرد: البته زنان سرپرست خانوار در اولویت هستند و تلاش می کنیم ابتدا آنان از طریق اداره کل فنی و حرفه ای استان خوزستان آموزشهای لازم را فرا گرفته و سپس چرخ های خیاطی در اختیار آنان قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت:با توافقات انجام شده در مراحل بعدی تعداد دیگری چرخ خیاطی از ستاد فرمان اجرائی امام دریافت خواهیم کرد و به تناوب بین خانواده های محروم استان توزیع می نماییم تا از این پتانسیل برای تحقق شعار استفاده شود.

وی گفت: با آموزشهای این افراد می توانیم تمامی لباسهای مورد نظر مدارس، ادارات دولتی و شرکتها را تامین نماییم که این یک حرکت مثبت در جهت حمایت از اقتصاد کشور می باشد.

وی گفت: همچنین با برنامه ریزیهای انجام شده با مدیران سازمان فنی و حرفه ای استان خوزستان قرار است طرح آموزش فنی برای افراد بیکار در مساجد استان خوزستان به زودی آغاز شود.

آیت الله جزایری اظهار کرد: به همین منظور در هر مسجد با اولویت افراد بومی همان محله یک حرفه مناسب و متناسب با پتانسیل افراد توسط اداره کل فنی و حرفه ای آموزش داده می شود تا جوانان بیکار بتوانند به راحتی جذب بازار کار شوند.

وی گفت: در اولین اقدام به زودی آموزش تعمیر کولرهای 2 تیکه و موبایل در چند مسجد اهواز آغاز می شود تا جوانان بیکار بتوانند بعد از فراگیری در این زمینه وارد بازار کار شوند.

آیت الله جزایری گفت: اشتغال فقط استخدام در دستگاههای دولتی نیست بلکه با فرا گرفتن علوم فنی به راحتی می توان ضمن کسب شغل به اقتصاد کشور هم کمک کرد.

وی در ادامه به مسئولان و دست اندرکاران فضای مجازی در استان خوزستان تاکید کرد با هوشیاری کامل در خنثی کردن نقشه های دشمنان تلاش نمایند.

وی اضافه کرد: دشمنان نظام و انقلاب به دنبال ایجاد تفرقه و نیز مخدوش کردن وجهه نظام هستند و لذا مسئولان فضای مجازی در استان باید با هوشیاری این نقشه های آنان را خنثی کنند.

وی تا کید کرد: همه آحاد جامعه اسلامی باید در ترویج فرهنگ اسلامی تلاش نمایند و اجازه ندهند تا دشمنان اسلام حلال خدا را حرام و یا حرام را حلال جلوه دهند بلکه در ترویج تشرع باید تلاش کرد.

در این نشست نیز افراد حاضر در جلسه نظرات کارشناسی خود را در زمینه چگونگی حضور قوی در فضای مجازی را اعلام کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز