استاندار اردبیل:

صدور پروانه بهره برداری در واحدهای تولیدی تسریع شود

۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۴:۱۶:۲۱
کد خبر: ۷۰۶۸۸۲
صدور پروانه بهره برداری در واحدهای تولیدی تسریع شود
استاندار اردبیل گفت: به منظور کاهش دغدغه کارفرماها و سرمایه گذاران باید مرحله صدور مجوز و پروانه بهره برداری در واحدهای تولیدی استان تسهیل و تسریع شود.

به گزارش برنا،مهندس اکبر بهنام جو  در جریان بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شماره۲ اظهار داشت: واحدهای تولیدی نیمه راکد با دیدگاه مثبت و مساعدت دستگاه های اجرایی و ایجاد اشتغال پایدار به خط تولید بر می گردند.

وی با بیان اینکه شرکت تولیدی صنعتی رادیس صنعت هوشمان آرتاویل ۳۵دستگاه در سال ماشین تولید خواهد کرد افزود: روزنه امید در این شرکت وجود دارد و باید در پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش و صدور پروانه بهره برداری این شرکت تلاش شود.

بهنام جو در بازدید از شرکت تولیدی الکل صنعتی نیز اظهار داشت: این شرکت با تولید الکل اتانول با ظرفیت تولید۵۴۰۰تن در سال و با اشتغالزایی ۱۲۰نفر بطور مستقیم در مرحله اخذ پروانه بهره برداری قرار گرفته است.

وی افزود: با صدور مجوز از معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی باید برق مصرفی نیز جهت راه اندازی ماشین آلات تامین شود.
استاندار اردبیل در بازدید از واحد تولیدی دیگر با تاکید بر اینکه همه دستگاه های اجرایی در راستای ایجاد۲۰ هزار شغل تلاش کنند 
وی افزود: شرکت تولیدی صنعتی انیکس سفال بام با ظرفیت تولید۱۲۰تن در روز ضمن تامین نیاز آجر نسوز صنعتی و ساختمانی منطقه زمینه اشتغال بیش از۳۰نفر را ایجاد می کند.
استاندار اردبیل افزود: مشکل این واحد تولیدی در حال احداث از جمله تامین گاز و برق از اهمیت جدی برخوردار است و در راستای تقسیط  بدهی ها نیز تلاش می شود.

استاندار اردبیل در جریان این بازدید از نزدیک در جریان مسایل و مشکلا ت موجود و در رابطه با رفع موانع سرمایه گذاری قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز