مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد خبرداد ؛

فروش محصول گوگرد پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد در بستر اینترنت

۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۰:۰۶:۴۶
کد خبر: ۷۰۷۴۲۸
فروش محصول گوگرد پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد در بستر اینترنت
مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از فروش محصول گوگرد پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد در بستر اینترنت با استفاده از تکنولوژی روز و فناوری ارتباطات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مهندس سید مجید منبتی در حاشیه بازدید مدیر فناوری اطلاعات شرکت ملی گاز ایران از این مجتمع گازی افزود: صنعت گاز می تواند با به کارگیری تکنولوژی های جدید بر بستر اینترنت و فناوری اطلاعات در راستای خدمت رسانی به عموم آحاد جامعه گام بردارد.

وی اظهارداشت: یکی از فعالیت های جدید این پالایشگاه بر بستر اینترنت، فروش محصول گوگرد پالایشگاه به خریداران این محصول می باشد و مشتریان می توانند تقاضا و سفارش خود را بر بستر اینترنت ثبت و محصول گوگرد را خریداری نمایند.

مهندس منبتی اظهارداشت: فناوری ارتباطات از جمله سودآورترین بخشهای امروز جهان است که باید با بهره گیری از خدمات الکترونیک، این بستر را در سطح جامعه ارتقاء و گسترش داد.

این مقام مسئول با بیان اینکه جوانان متخصص و علاقمند به تحول در این حوزه مشغول بکار می باشند بیان کرد: در بستر فناوری می توانیم ضمن ارائه خدمات در حوزه مسئولیت های اجتماعی، خدمات فنی و مهندسی را به سازمان ها و دیگر کشورها صادر کنیم.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد با تاکید بر اینکه سلامت اداری دستگاه های دولتی می تواند در بستر فناوری اطلاعات شکل بگیرد خاطر نشان ساخت: امروز استفاده از خدمات الکترونیک در دستگاه ها به خصوص حوزه صنعت گاز، می تواند سبب کاهش هزینه ها، ایجاد ارزش افزوده، پایداری تولید، تحقق اسناد بالا دستی و حوزه اقتصاد مقاومتی شود

 

نظر شما