کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی ایران و جهان:

دشمنان نمی‌توانند علیه فلسطین پیروز شوند

۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۲:۱۵:۰۱
کد خبر: ۷۰۷۶۸۱
مسئله فلسطین الهی و قرآنی است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دکتر سیدهادی سید افقهی مهمان همایش سیاسی فرماندهان منطقه غرب آجا، که به میزبانی قرارگاه عملیاتی منطقه غرب آجا 25 اردیبهشت ماه درهتل گلایول شهر کرمانشاه برگزار شد ابراز داشت: امروز ما فهمیدیم مخالفان نمی‌گذارند مسئله فلسطین حل شود، امروز در جنوب لبنان و کشور ما تحریم هستیم، امروز در عراق پنج هزار زندانی تروریست در زندان‌های ابو قریب هست و ما را متهم به تروریست می‌کنند.

photo_۲۰۱۸-۰۵-۱۵_۱۴-۲۳-۲۴

وی افزود: با عربستان117 میلیارد قرار داد فروش تسهیلات بسته شد کسی اعتراض نکرد، 470 میلیارد باج به ترامپ داده شد و به حمدالله موفق هم نشد، آمریکا، شمال غرب آفریقا و آسیا را ملک خودش می‌داند و به دنبال این نیست که چیزی به کسی بدهد.

  سید افقهی ادامه داد: 40 سال است ما در مقابل تهدیدهای آمریکا ایستاده‌ایم، آنها هر شیوه‌ای دارند ما محکم ایستاده‌ایم، ما محکم ایستاده‌ایم والا آمریکا کار خودش را می‌کند.

وی افزود: در شورای امنیت 14 کشور علیه آمریکا رای دادند، 128 کشور نیز بر علیه ترامپ رای دادند، این میتواند یک ظرفیت جهانی خوب باشد برای فلسطینی‌ها.

کارشناس و تحلیل‌گر مسائل سیاسی گفت: مسئله فلسطین کشوری است تکلیف مدار با ابعاد سیاسی، مسئله فلسطین یک مسئله قرآنی و الهی است و در مقابل فلسطین نمی‌توانند پیروز شوند.

سید افقهی با اشاره به مخالفان دین ابراز داشت: رنگ خدا رانمی شود رها کرد، 1400سال است بر علیه تاریخ عاشورا می نویسند، به لطف خدا و ایمان و اعتقادات مردم عاشورا هر سال از سال قبل پر رنگ تر برگزار می شود و اعتقادات در قلب مردم جا دارد.

وی در مورد انتخابات اخیر در کشور عراق گفت: آمریکا از قبل می خواسته روند انتخابات عراق را مدیریت بکنه. تلاش داشته نخست وزیری را که به آمریکا تمایل دارد انتخاب شود، بایستی صبر کرد و دید چه می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز